http://www.omaweetraad.com/tipview.php? ... bel=Mieren
zelf strooi ik altijd nootmuskaat langs de deur en ze blijven weg
en kokend water in de nesten, maar of dit voor binnen nu zo handig is....;-)
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
MarijeEnBoomer schreef: Ik heb met zieke Booms voor de tv gehangen de hele dag en tlc gekeken. Bizarre wereld leven we toch inIk zet hem net aan en zit naar Honey Boo Boo te kijken, ze gaan "sketti" (spaghetti op z'n rednecks blijkbaar) met gehakt, boter en ketchup eten...jummie![]()
Angelique schreef: Bij een kippenfokker die 1 jarigen aanboodt en ik ging voor 2 hooguit 3 en toen zaten er 5 in die ren en toen ik er dus dan maar drie nam was het. Die anderen raak ik waarschijnlijk niet meer kwijt dan, dus of je neemt ze mee, of ik zal ze moeten slachten. Nah, dan maar weer mee héAllemaal nieuwe brahma hennetjes erbij nu dan? Dat van dat blijven hangen klinkt heel herkenbaar.
Maar het blijft grappig die mensen die uren over hun hobby kunnen löllen, want als ik na 2 uur niet had gezegd...en nu moeten we gaan, hadden we er nu nog gestaan![]()
hannabelgje schreef: Allemaal nieuwe brahma hennetjes erbij nu dan? Dat van dat blijven hangen klinkt heel herkenbaar.Nee, Wyandotes, zwartzilver.![]()
Angelique schreef: Nee, Wyandotes, zwartzilver.Joh, ik heb zwart witte Dotjes, leuk!
Martine-Tom schreef: Ik zet hem net aan en zit naar Honey Boo Boo te kijken, ze gaan "sketti" (spaghetti op z'n rednecks blijkbaar) met gehakt, boter en ketchup eten...jummieToen ben ik in de tuin koffie gaan drinken! Dat werd me teveel!![]()
MarijeEnBoomer schreef: Ik heb met zieke Booms voor de tv gehangen de hele dag en tlc gekeken. Bizarre wereld leven we toch inNou saampjes tv kijken zit er niet in, de dallies hebben zich saampjes teruggetrokken op de slaapkamer.![]()
*Dorothea* schreef: Nou saampjes tv kijken zit er niet in, de dallies hebben zich saampjes teruggetrokken op de slaapkamer.Arme jij! Ze sluiten je gewoon buiten!!
MarijeEnBoomer schreef: Arme jij! Ze sluiten je gewoon buiten!!ik denk dat ik er nog maar een pup bij neem, één voor mezelf....
Zou Cesar daar bij kunnen helpen!?
MarijeEnBoomer schreef: Toen ben ik in de tuin koffie gaan drinken! Dat werd me teveel!
*Dorothea* schreef: Nou saampjes tv kijken zit er niet in, de dallies hebben zich saampjes teruggetrokken op de slaapkamer.Dan wordt het tijd voor nog een hond. 1 die wel samen gezellig televisie wil kijken.
koekje schreef: Dan wordt het tijd voor nog een hond. 1 die wel samen gezellig televisie wil kijken.ja precies!
*Dorothea* schreef: ik denk dat ik er nog maar een pup bij neem, één voor mezelf....Dan hou je er toch 1 aan van het Indy/Boomer nest!
MarijeEnBoomer schreef: Dan hou je er toch 1 aan van het Indy/Boomer nest!ja een tricolor
eelke schreef: Joh, ik heb zwart witte Dotjes, leuk!Zeg maar gerust Dotten![]()