Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Martine-Tom
MarijeEnBoomer schreef: Ik heb met zieke Booms voor de tv gehangen de hele dag en tlc gekeken. Bizarre wereld leven we toch in :o
Ik zet hem net aan en zit naar Honey Boo Boo te kijken, ze gaan "sketti" (spaghetti op z'n rednecks blijkbaar) met gehakt, boter en ketchup eten...jummie :P
Door hannabelgje
Angelique schreef: Bij een kippenfokker die 1 jarigen aanboodt en ik ging voor 2 hooguit 3 en toen zaten er 5 in die ren en toen ik er dus dan maar drie nam was het. Die anderen raak ik waarschijnlijk niet meer kwijt dan, dus of je neemt ze mee, of ik zal ze moeten slachten. Nah, dan maar weer mee hé  ::)

Maar het blijft grappig die mensen die uren over hun hobby kunnen löllen, want als ik na 2 uur niet had gezegd...en nu moeten we gaan, hadden we er nu nog gestaan  :biggrin2:
Allemaal nieuwe brahma hennetjes erbij nu dan? Dat van dat blijven hangen klinkt heel herkenbaar. ;D
Martine-Tom schreef: Ik zet hem net aan en zit naar Honey Boo Boo te kijken, ze gaan "sketti" (spaghetti op z'n rednecks blijkbaar) met gehakt, boter en ketchup eten...jummie :P
Toen ben ik in de tuin koffie gaan drinken! Dat werd me teveel!
Door *Dorothea*
MarijeEnBoomer schreef: Ik heb met zieke Booms voor de tv gehangen de hele dag en tlc gekeken. Bizarre wereld leven we toch in :o
Nou saampjes tv kijken zit er niet in, de dallies hebben zich saampjes teruggetrokken op de slaapkamer.
*Dorothea* schreef: Nou saampjes tv kijken zit er niet in, de dallies hebben zich saampjes teruggetrokken op de slaapkamer.
Arme jij! Ze sluiten je gewoon buiten!!
Zou Cesar daar bij kunnen helpen!?
Door koekje
*Dorothea* schreef: Nou saampjes tv kijken zit er niet in, de dallies hebben zich saampjes teruggetrokken op de slaapkamer.
Dan wordt het tijd voor nog een hond. 1 die wel samen gezellig televisie wil kijken.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door