Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door eelke
Mierenplaag is niet leuk. Iemand nog tips?
Echt alles leeg gehaald en gesopt, de inhoud van de kastjes staat nu in boxen in de kamer, maar er zitten nog steeds mieren. Ik zie ook niet waarlangs ze binnen komen...
Door Angelique
hannabelgje schreef: Waar ben je geweest dan?
Bij een kippenfokker die 1 jarigen aanboodt en ik ging voor 2 hooguit 3 en toen zaten er 5 in die ren en toen ik er dus dan maar drie nam was het. Die anderen raak ik waarschijnlijk niet meer kwijt dan, dus of je neemt ze mee, of ik zal ze moeten slachten. Nah, dan maar weer mee hé  ::)

Maar het blijft grappig die mensen die uren over hun hobby kunnen löllen, want als ik na 2 uur niet had gezegd...en nu moeten we gaan, hadden we er nu nog gestaan  :biggrin2:
Door Angelique
eelke schreef: Mierenplaag is niet leuk. Iemand nog tips?
Echt alles leeg gehaald en gesopt, de inhoud van de kastjes staat nu in boxen in de kamer, maar er zitten nog steeds mieren. Ik zie ook niet waarlangs ze binnen komen...
Ik heb toen zo'n lokdoos in de kast gezet en toen waren ze zo vertrokken en/of overleden.
Door eelke
Angelique schreef: Ik heb toen zo'n lokdoos in de kast gezet en toen waren ze zo vertrokken en/of overleden.
Mja....morgen maar halen dan. Potver, gisteren nog bij de boerenbond geweest.
Door eelke
MarijeEnBoomer schreef: Ik heb met zieke Booms voor de tv gehangen de hele dag en tlc gekeken. Bizarre wereld leven we toch in :o
ja tlc is heel bizar!
koekje schreef: Ik heb net gegeten. Was best leuk. En goed eetbaar.
hoe wat wie waar?
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door