Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door -Annemarie-
Ronald schreef: Is er een ander antwoord dan?  ::)

Ook zo eentje: Mag ik je een vraag stellen? Dat doe je al!
Blijkbaar niet.  :P  ;D

De dochters worden er nog steeds pissig van, en die weten vanaf hun geboorte niet anders.  :D :biggrin2:
Door Ronald
-Annemarie- schreef: Blijkbaar niet.  :P  ;D

De dochters worden er nog steeds pissig van, en die weten vanaf hun geboorte niet anders.  :D :biggrin2:
Oh, maar dat is dochters eigen, hoor... Die van mij zet dan ook het stemmetje op en zegt: "Paaaaaaaaap!".  :biggrin2:
Door Buran en Co
Getver, ik maak me toch wel zorgen  :-\ :(  Oy is nu voor de 2e avond achter alkaar aan het spugen, eerst avondmaaltijd eruit en dan alleen nog slijm. Vannacht zeker 3x gespuugd. En Buran klinkt helemaal niet goed  :'(  Klinkt alsof hij zwaar astma heeft of zo. Hij eet gewoon, geen koorts, arts vanmorgen naar hart en longen geluisterd, klonken goed. Klieren waren niet opgezet, keel zag er rustig uit. Maar hij klinkt zooooo slecht, ben er naar van. Net weer lepel honing gegeven en morgen maar weer temperatuur controleren en kijken hoe hij klinkt. Voor de zekerheid probeer ik het geluid op te nemen wanneer het op zijn ergst is, kan ik het laten horen indien nodig. Verder lijkt hij gewoon zichzelf, Oy ook maar toch...........  :-\ :-\ :-\
Mag ik even schelden  :-X :-X
Al 2 nachten en een dag aan het klooien met B die eerst diarree had/heeft en daarna ook misselijk.
Na de hele nacht in de weer te zijn geweest laat ik d'r voor de zoveelste keer in de tuin waar ze wil graven en met d'r snuit alles weer dichtmaken (wat ze niet mag)
Komt ze opeens uit de bosjes rennen met een wesp op d'r kop die eraf probeert te slaan dus ik denk dat ze ook nog eens gestoken is door een wesp. Tot nu toe dommelde ik elke keer een half uurtje in tussen de tuinavonturen maar nu verlies ik haar echt niet meer uit het oog!
Door Nynke
Beterschap voor Oy en Buran  :-* :-* :-*  ik hoop dat ze snel weer de ventjes zijn !! En ik ben heel benieuwd naar de openslaande deuren!!!

Sterkte met Boomer Marije!

OT: Goed geslapen en wakker geworden van een heerlijk regenbuitje :circle: :circle: 
Door fem fatale
De buurvrouw heeft de tv aanstaan. Ze kijkt een praatprogramma met een vrouwelijke presentator en een paar inbellende gasten.

Ik hoop dat de thuiszorg er snel is (aanbellen heeft geen zin, hoort ze niet.)
Door eelke
Ooohwwww......we hebben een mierenplaag....ze hebben een pot honing gevonden die in de kast stond, alles onder de mieren nu....dus ik kon meteen aan de slag toen ik beneden kwam. Keukenkastjes zijn nu leeg, toevallig hadden we van de week opbergboxen gekocht waar de spullen nu in kunnen. Heb al tig mieren opgezogen, en nu maar even een bakje koffie en ontbijt voor ik aan het echte sop werk ga beginnen. Alles kriebelt nu, de stofzuigers staan buiten, anders kruipen die krengen er zo binnen weer vrolijk uit.

Nou ja, wordt de keuken wel weer even echt grondig gesopt.
Door Naomi B
Yep Nynke en MargaS. Ik hoop het ook. Na bijna een jaar thuiszitten is het fijn dat hij misschien weer aan de slag kan.
Gister heel de dag geverfd. Vannacht slecht geslapen. Kon denken niet stoppen en viel niet in slaap. 4 uur was ik nog wakker. Net toch maar naar beneden. Koffie en rijstwafels op. Snel ff wassen en ook de wasmachine weer aan en dan tweede lach gaan verven. Huis van vriendin begint nu ergens op te lijken. Hoop dat ze deze maand over kan.
Door Martine-Tom
Naomi M. schreef: Yep Nynke en MargaS. Ik hoop het ook. Na bijna een jaar thuiszitten is het fijn dat hij misschien weer aan de slag kan.
Gister heel de dag geverfd. Vannacht slecht geslapen. Kon denken niet stoppen en viel niet in slaap. 4 uur was ik nog wakker. Net toch maar naar beneden. Koffie en rijstwafels op. Snel ff wassen en ook de wasmachine weer aan en dan tweede lach gaan verven. Huis van vriendin begint nu ergens op te lijken. Hoop dat ze deze maand over kan.
Grappige typo! Staat wel heel gezellig zo  :)
Door hannabelgje
Uitgeslapen vanmorgen en daarna met Zoë langs het kanaal gaan lopen. Toen we terugkwamen bij de auto had Zoë haar nek een andere kleur gekregen. ::) in de auto had ik de ramen open en nog was de lucht die van achter uit de auto kwam niet te harden. :o dus Zoë is vanmorgen heerlijk in bad geweest. ;D de rest van de dag zijn we denk ik geen vriendjes meer. :'( ach ik moet toch naar de verjaardag van mijn moeder en dan mag ze toch niet mee.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door