Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Kim_S
koekje schreef: Iemand nog behoefte aan een vent? Rotte ingewanden komen er gratis bij.
Meneer liet een scheet'je'. En ging daarna eens een drukje doen, om mij te laten zitten. De strontlucht is nu blijven hangen in de kamer  >:(
Jij denkt echt serieus dat wij zo'n vent zoeken Koek?  :biggrin2:
Door -Annemarie-
koekje schreef: Iemand nog behoefte aan een vent? Rotte ingewanden komen er gratis bij.
Meneer liet een scheet'je'. En ging daarna eens een drukje doen, om mij te laten zitten. De strontlucht is nu blijven hangen in de kamer  >:(
:o  :-X    Wat heb je 'em gevoerd?  ???
Door zhiva
drukke dag gehad, aanhangwagen vol gemieterd en op de stort gedumpt. Nieuwe schuttingen in de beits gezet, 3 wassen gedraaid, opgehangen en droog weer opgevouwen (strijken doe ik niet aan  :biggrin2: )
Nu lekker gedouched op de bank, heerlijk!

Morgen de nieuwe, 2e hands bank ophalen, zoooo zin in. daar kunnen we eindelijk echt met zijn 5en allemaal tegelijk op!
Door EliScooby
zhiva schreef: drukke dag gehad, aanhangwagen vol gemieterd en op de stort gedumpt. Nieuwe schuttingen in de beits gezet, 3 wassen gedraaid, opgehangen en droog weer opgevouwen (strijken doe ik niet aan  :biggrin2: )
Nu lekker gedouched op de bank, heerlijk!

Morgen de nieuwe, 2e hands bank ophalen, zoooo zin in. daar kunnen we eindelijk echt met zijn 5en allemaal tegelijk op!
En hoe krijg je de bank weer droog dan, of heb je een afvoerputje in de kamer?
Nee Koek, je mag hem helemaal zelf houden. :biggrin2:
Door zhiva
Mien 3-tal schreef: En hoe krijg je de bank weer droog dan, of heb je een afvoerputje in de kamer?

euh, vergeten een komma te plaatsen....  :-[

lekker gedouched, (nu dus) op de bank en das heerlijk  :D
Door -Annemarie-
Mien 3-tal schreef: Buro in delen naar boven gesjouwd, alleen >:( Ene buurman iets teveel spulletjes gerookt, andere deed niet open. Werkschuw tuig! Nu ben ik warm. Moet bij een laminaatbeschermer eigenlijk de gladde of de ruwe kant boven? (Zo'n grote plastic plaat)
Ronald schreef: Ja.
Mag ik even heel erg hard lachen.  ;D ;D ;D

Meneer -A- geeft dat ook altijd als standaard antwoord op een "of" vraag.  ::)  :wall:
Ik ben inmiddels goed afgericht  :crazy2:  stel geen gesloten vragen meer.  :biggrin2: 
Op een familiefeestje begin dit jaar maakte iemand zich er nog weer heel erg druk over, dat antwoord. Ik heb me zitten verkneukelen om de reactie.  ;)
Door Ronald
-Annemarie- schreef: Mag ik even heel erg hard lachen.  ;D ;D ;D

Meneer -A- geeft dat ook altijd als standaard antwoord op een "of" vraag::)  :wall:
Ik ben inmiddels goed afgericht  :crazy2:  stel geen gesloten vragen meer.  :biggrin2: 
Op een familiefeestje begin dit jaar maakte iemand zich er nog weer heel erg druk over, dat antwoord. Ik heb me zitten verkneukelen om de reactie.  ;)
Is er een ander antwoord dan?  ::)

Ook zo eentje: Mag ik je een vraag stellen? Dat doe je al!
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door