Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Ronald
Mien 3-tal schreef: Buro in delen naar boven gesjouwd, alleen >:( Ene buurman iets teveel spulletjes gerookt, andere deed niet open. Werkschuw tuig! Nu ben ik warm. Moet bij een laminaatbeschermer eigenlijk de gladde of de ruwe kant boven? (Zo'n grote plastic plaat)
Ja.
Door Buran en Co
Ronald schreef: Ja.
Uhm, volgens mij is 'Ja' niet het antwoord wat we verwachten  ;)  (mijn nieuwe van de Ikea staat buiten zijn geurstoffen uit te dampen voor hij naar binnen mag dus ik lees even mee  :D). Meer of de gladde OF de ruwe kant boven moet  ;)

:-* :-*
Door EliScooby
Ronald schreef: Ja.
Buran en Co schreef: Uhm, volgens mij is 'Ja' niet het antwoord wat we verwachten  ;)  (mijn nieuwe van de Ikea staat buiten zijn geurstoffen uit te dampen voor hij naar binnen mag dus ik lees even mee  :D). Meer of de gladde OF de ruwe kant boven moet  ;)

:-* :-*
Ik lees dan: Dat maakt niets uit...
Door Ronald
Daar zei ik toch net "Ja" op? Het is de gladde kant of de ruwe kant  :P

Mijn logica zou zeggen: ruwe kant onder, want dat moet blijven liggen, gladde kant boven, want daar moet de stoel overeen rijden...
Door EliScooby
Ronald schreef: Daar zei ik toch net "Ja" op? Het is de gladde kant of de ruwe kant  :P

Mijn logica zou zeggen: ruwe kant onder, want dat moet blijven liggen, gladde kant boven, want daar moet de stoel overeen rijden...
Ja, ohooofff, de gladde kant beneden, zodat die vastplakt en netjes blijft liggen. Een ruwe kant blijft natuurlijk nooit echt liggen, het is nog steeds plastic.
Door Angelique
Mien 3-tal schreef: Ja, ohooofff, de gladde kant beneden, zodat die vastplakt en netjes blijft liggen. Een ruwe kant blijft natuurlijk nooit echt liggen, het is nog steeds plastic.
Nadat ik ze aan beide kanten getest had, ben ik tot de conclusie gekomen dat je laminaat aan gort rijden veel minder frustratie oplevert en heb die rolmatten fijntjes in de schuur gedumpt  :biggrin2:
Door EliScooby
Angelique schreef: Nadat ik ze aan beide kanten getest had, ben ik tot de conclusie gekomen dat je laminaat aan gort rijden veel minder frustratie oplevert en heb die rolmatten fijntjes in de schuur gedumpt  :biggrin2:
En na het dumpen, heb je toen de gladde of ruwe kant boven gedumpt? :biggrin2:
Door *Dorothea*
ik zit echt met verbazing naar RTL woonmagazine te kijken....
"o dit is echt een karin dingetje dit" (op een toon alsof het het zevende wereldwonder betreft)
een stel ouwe wit geschilderde lijstjes aan de muur  :-X
Door koekje
Iemand nog behoefte aan een vent? Rotte ingewanden komen er gratis bij.
Meneer liet een scheet'je'. En ging daarna eens een drukje doen, om mij te laten zitten. De strontlucht is nu blijven hangen in de kamer  >:(
Door *Dorothea*
koekje schreef: Iemand nog behoefte aan een vent? Rotte ingewanden komen er gratis bij.
Meneer liet een scheet'je'. En ging daarna eens een drukje doen, om mij te laten zitten. De strontlucht is nu blijven hangen in de kamer  >:(
nee dank u, ik heb de hele bank voor mezelf, 2 dallies aan m'n voeten, life is good  8)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door