Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door EliScooby
C@rine schreef: Hoi Michiel, jij ook hier..weet jij dan iets meer dan wij?
Ik heb nergens verstand van :biggrin2: Maar dacht: we hebben al zoveel puppy's live geboren zien worden, het is wachten op de eerste bp-baby die live geboren wordt.

Ot: Ik ben gewoon geinteresseerd in de medemens en benieuwd hoe het ermee ging.
Door Riek
Jantina schreef: Nou beste Michiel, het wordt hier een keizersnede dus dat wil je niet live mee maken denk ik  :biggrin2: !
Nou.. ik heb bij mijn eigen keizersnede mee gekeken, was toch machtig interessant hoor  :)
Door Kim_S
Jantina schreef: Nou beste Michiel, het wordt hier een keizersnede dus dat wil je niet live mee maken denk ik  :biggrin2: !
Ik zie toch 100x liever een keizersnede dan een "gewone" bevalling hoor!
Maar Michiel misschien niet  :biggrin2:
Door orinake
Kim_S schreef: Ik zie toch 100x liever een keizersnede dan een "gewone" bevalling hoor!
Maar Michiel misschien niet  :biggrin2:
Fanne heeft tot nu toe beide gezien en vond de KS het leukste :p
De gyne had niet verwacht trouwens dat hij plots recht stond om over die doek te kijken naar het snij en wroetwerk :)

Hier is alles weer muiststil in de buik.
Wel u mag het stil blijven tot zaterdag!!!!! potverdekke.
(Tenzij ik beval binnen dit en 2u20min en dat die ik niet lukken)
Door essie74
Sterkte meid!! ik moet zeggen ik vond het appeltje eitje... ook daarna!! en ik heb echt wel een buik.... wel begonnen met traumeel tabletten gelijk toen ik terug was op zaal!! scheelde bakken!!hhahahahah  met twee dagen al op de been... het was alleen ruk dat de borstvoeding mede door de ingreep niet zo snel op gang kwam....  ennuh de gynaecoloog naderhand was ook leuk...of het allemaal beetje meegevallen was...... tja welke vrouw baart een kind en blijft origineel van onderen! ( hij moest ff herstellen voordat hij on lachen uitbarstte! ) hahhahaha
Door essie74
Nadia schreef: Ik had het niet moeten zeggen. Daarstraks de honden uitgelaten. De hele straat ondergekotst.  Juiijj
hhahaha herkenbaar... toen ik dus niet doorhad dat ik zwanger was, heb ik dat twee keer gehad... normaal ben ik gek op de geur van een openhaard... ik liep beide keren buiten, rook de lucht van dat hout.... kotsen joh! hhahahahahah  en nog geen link leggen he?  jawel aan de appelmoes die dacht ik niet goed was,  ( totaal vergeten dat ik nooit geen appelmoes at?)
Door Sonja
Nadia schreef: Ik had het niet moeten zeggen. Daarstraks de honden uitgelaten. De hele straat ondergekotst.  Juiijj
O bah, dat is niet fijn. Sterkte! Gaat het nu weer een beetje?
Door Nadia
Een beetje inderdaad. Ik lig inmiddels in bed. Kreeg mijn neus niet leeg gesnoten. Liep steeds weer vol. Ontzettend goor. Klein slokje water gedronken, leek wel of ik het direct uit de maas heb geschept ;D
De misselijkheid is wel voorbij :)
Door Sonja
Nadia schreef: Een beetje inderdaad. Ik lig inmiddels in bed. Kreeg mijn neus niet leeg gesnoten. Liep steeds weer vol. Ontzettend goor. Klein slokje water gedronken, leek wel of ik het direct uit de maas heb geschept ;D
De misselijkheid is wel voorbij :)
Ieuw. Hopelijk was dit de laatste keer.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door