Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
C@rine schreef: Hoi Michiel, jij ook hier..weet jij dan iets meer dan wij?Ik heb nergens verstand van
Jantina schreef: Nou beste Michiel, het wordt hier een keizersnede dus dat wil je niet live mee maken denk ikNou.. ik heb bij mijn eigen keizersnede mee gekeken, was toch machtig interessant hoor!
Jantina schreef: Nou beste Michiel, het wordt hier een keizersnede dus dat wil je niet live mee maken denk ikIk zie toch 100x liever een keizersnede dan een "gewone" bevalling hoor!!
Kim_S schreef: Ik zie toch 100x liever een keizersnede dan een "gewone" bevalling hoor!Fanne heeft tot nu toe beide gezien en vond de KS het leukste :p
Maar Michiel misschien niet![]()
Nadia schreef: Ik begin me langzaam beter te voelen. Vandaag de 2de echo gehad. Alles zag er picobello uit..Gelukkig! En mooi dat alles er goed uit zag.
Jantina schreef: Nou beste Michiel, het wordt hier een keizersnede dus dat wil je niet live mee maken denk ikSterkte meid!! ik moet zeggen ik vond het appeltje eitje... ook daarna!! en ik heb echt wel een buik.... wel begonnen met traumeel tabletten gelijk toen ik terug was op zaal!! scheelde bakken!!hhahahahah met twee dagen al op de been... het was alleen ruk dat de borstvoeding mede door de ingreep niet zo snel op gang kwam.... ennuh de gynaecoloog naderhand was ook leuk...of het allemaal beetje meegevallen was...... tja welke vrouw baart een kind en blijft origineel van onderen! ( hij moest ff herstellen voordat hij on lachen uitbarstte! ) hahhahaha!
Nadia schreef: Ik had het niet moeten zeggen. Daarstraks de honden uitgelaten. De hele straat ondergekotst. Juiijjhhahaha herkenbaar... toen ik dus niet doorhad dat ik zwanger was, heb ik dat twee keer gehad... normaal ben ik gek op de geur van een openhaard... ik liep beide keren buiten, rook de lucht van dat hout.... kotsen joh! hhahahahahah en nog geen link leggen he? jawel aan de appelmoes die dacht ik niet goed was, ( totaal vergeten dat ik nooit geen appelmoes at?)
Nadia schreef: Ik had het niet moeten zeggen. Daarstraks de honden uitgelaten. De hele straat ondergekotst. JuiijjO bah, dat is niet fijn. Sterkte! Gaat het nu weer een beetje?
Nadia schreef: Een beetje inderdaad. Ik lig inmiddels in bed. Kreeg mijn neus niet leeg gesnoten. Liep steeds weer vol. Ontzettend goor. Klein slokje water gedronken, leek wel of ik het direct uit de maas heb gescheptIeuw. Hopelijk was dit de laatste keer.
De misselijkheid is wel voorbij![]()