Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Nynke
eelke schreef: Wow, wat een boa kennis heb ik  :biggrin2:
Is dat landelijk of verschilt dat gewoon per gemeente?
Ik dacht dat het landelijk was :) :)

OT: Lekker gewerkt vanmorgen, een heel stuk omgereden voor een meisje wat vandaag weer zou beginnen na vakantie, maar toch pas maandag weer meegaat  >:(
Toch kwartiertje pauze gehad en daarin breiwol gekocht voor mijn boekenvrouwtje, die sokken voor mij en Richard breit  :thumbsupup: :thumbsupup:
Ik zal vanavond mijn zusje in Frankrijk even bellen, die kan ook wel een paar gebreide sokken gebruiken  8)
Door eelke
koekje schreef: Ik heb zin in een chocoladereep. Milka&oreo. Die zijn best te eten.
Ik vond hem toch nog tegen vallen. Doe mij maar de bonbonbloc.

Ben begonnen aan 'vachtverzorging - grote editie'. Was een klus dan toch. Beide zijn al gewassen, en nu stukje voor stukje ontwollen en ontklitten. Pfff..... Gijs heeft al 1 getrimde poot :P
Door TMG1961
Heb harde schijf vervangen van laptop..had nog heel oude schijf in laptop van m'n zus zitten..laptop werd niet meer gebruikt. Is niet perfect maar laptop doet het dus voorlopig even alles weer goed
Door Kaio
Koffers ingepakt
Ook de honden hebben een eigen koffer!

Maar natuurlijk is er traditie getrouw een mankende hond in huis  ::)
Na de hotspot van Fozzy welke nog steeds niet 100% is, na de niet startende bus door distributie riem die gelukkig inmiddels vervangen is, had Maci vandaag plots een dikke poot .
Of weer tussenteenontsteking maar mijn eerste gedachte is bijensteek oid. Hoop dat het dat laatste is :P
Door Kaela
Ik heb net de foto's voor mijn mini-expositie binnen gekregen bij het bezorgadres opgehaald (foutje van de zaak haha) en slik, wat zijn ze mooi! Er zat 1 twijfelgeval bij en die viel ook echt af. Voor mijzelf is die prachtig, maar voor het echte werk zit de scherpte precies verkeerd. Blijven er 4 over en als die bij elkaar liggen, dan durf ik daar echt mee voor de dag te komen. Vind ze zo mooi!

Ik voel me zo opschepperig, maar het is niet zo bedoeld. Ik ben eigenlijk voor het eerst van mijn leven echt heel trots ergens op en durf het hardop te zeggen. En daar ben ik dan ook wel weer een beetje trots op!

Morgenochtend lijstjes scoren en dan na het weekend wegbrengen. Als ze hangen is het helemaal gaaf!
Door Kaela
Nynke schreef: En wanneer krijgen we de foto's te zin Karin??

OT: Vanavond komt de schoonfamilie eten en kaarten, wordt vast wel gezellig  :) :)
Ik ga straks op pad voor lijstjes. Als ik iets naar tevredenheid vind, dan zal ik ze ingelijst op de foto zetten!
Soms heb je zo'n dag dat je denkt: I rock  8)
Vandaag is zo'n dag  8)
:D Hoop dat je het gevoel vandaag nog even vast kunt houden!!

Gisteravond had Tucker ineens bulten op zijn neusbrug, later zwelling rondom zijn neusvleugels en ook zijn lippen en boven één oog. Begon me toch wat zorgen te maken (zacht uitgedrukt). Om half 10 toch nog 'mijn' homeopaat gebeld, en jee wat ben ik blij met haar en mijn EHBO setje! Meteen middelen in kunnen zetten. Tucker mocht met ons mee naar boven, op bed, van bed, op bed, van bed...enz >:(. Hij had zelf nergens last van, alleen wat meer jeuk. Hij ging steeds wel een poosje ergens rustig liggen maar had het al gauw te warm. Op een gegeven moment op bed hoor ik smak, smak...BLURP! Oh nee, hij kotst!! Ja hoor, een stuk penslap op ons bed!!!  :puke: Hij at het wel weer op gelukkig, dus zooi opgeruimd en geprobeerd verder te slapen. Om half 3 meneer met, intussen al een stuk minder zwelling, toch maar beneden laten slapen. Vanochtend was de zwelling helemaal weg  :circle:. Is zeer waarschijnlijk een mijt geweest die voorkomt in hoog gras, maar kan ook een reactie op een steek of beet geweest zijn.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door