Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid van de kat. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

Door Mowgli
[quote="Anne in Duitsland"]
Had deze gemist. Gaat het dus weer helemaal als vanouds met je jungleboekpanter?
[/quote]Ja, gelukkig wel. Hij heeft ons ondertussen al weer heel wat extra grijze haren bezorgd door zijn capriolen  :smitten:
Is toch wel erg stil ineens hoor, als zo'n terrorist ineens als een "slappe lap" alleen nog maar kan bank hangen en zich later zelfs verstopt op zijn "ik-ben-bang-voor-onweer--storm-vuurwerk-en-voetbal-plekjes" terwijl van geen van deze momenten sprake is  :-\
Door Sammiej1989
Gelukkig voelt ie zich weer goed!

Had ik ook een keer met Jake, zat zo zielig in een hoekje de hele dag, at niet dus ik was natuurlijk meteen bang dat er wat ernstigs aan de hand was! Ik naar de dierenarts bleek dat ie gewoon even een griepje had... Baasjes soms ook he.. :P (hij vind de reis naar de dierenarts absoluut niet leuk...)
Door Anne in Zweden
[quote="Mowgli"]
Ja, gelukkig wel. Hij heeft ons ondertussen al weer heel wat extra grijze haren bezorgd door zijn capriolen  :smitten:
Is toch wel erg stil ineens hoor, als zo'n terrorist ineens als een "slappe lap" alleen nog maar kan bank hangen en zich later zelfs verstopt op zijn "ik-ben-bang-voor-onweer--storm-vuurwerk-en-voetbal-plekjes" terwijl van geen van deze momenten sprake is  :-\
[/quote]

Kan het me voorstellen, dat je je dan zorgen maakt! Gelukkig is ie weer helemaal de oude!
 Terug naar “Vragen en Problemen gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door