MarijeEnBoomer schreef: Ik denk dat er iets te vaak pakketjes voor Boomer komen
Ze staat helemaal te dansen als ik een pakketje openmaak
Of zou ze heel graag een Apple kabeltje willen?!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
MarijeEnBoomer schreef: Ik denk dat er iets te vaak pakketjes voor Boomer komen
Ze staat helemaal te dansen als ik een pakketje openmaak
Of zou ze heel graag een Apple kabeltje willen?!
*Dorothea* schreef:toch nog iets waar ze blij van wordt...
MarijeEnBoomer schreef:click....postbode
Voortaan maar belonen met een postbode dan![]()
Ik ben net naar de action én de wibra geweest en heb niks meer gekocht dan waar ik voor ging. Ben gewoon trots op mezelfWow, das zeker knap!!![]()
Mieke L. schreef: Ik heb vakantie, en ben met een collega die momenteel met straatvrees thuiszit naar het werk gelopen (doen we voorlopig elke week) Ze heeft me dit gevraagd en ik ben toch niet weg dus ik doe het graag. Gelukkig gaat het wel steeds beter met haar we hebben op een terrasje gezeten met een rose'tje (zij koffie) en jawel een portie bitterballenU riep?![]()
Mieke L. schreef: Ik heb vakantie, en ben met een collega die momenteel met straatvrees thuiszit naar het werk gelopen (doen we voorlopig elke week) Ze heeft me dit gevraagd en ik ben toch niet weg dus ik doe het graag. Gelukkig gaat het wel steeds beter met haar we hebben op een terrasje gezeten met een rose'tje (zij koffie) en jawel een portie bitterballenLekker!![]()
Fido schreef: Vanochtend heel vroeg wakker geworden van licht in onze achtertuin en helikopter boven en rond het huis.Welnee, het zijn gewoon bijzonder intelligente honden.
Liepen in alle tuinen met zaklampen en een hond te zoeken, ook onze achtertuin.
Weet ondertussen waarom:
http://www.noordhollandsdagblad.nl/stad ... um=twitter
Btw: Erwin en ik klaarwakker. Deuren en ramen maar even gesloten en via slaapkamerraam gekeken en alle honden lagen gewoon zwaar in coma
we hebben drie waakhonden is vanaf heden geschrapt![]()
DJ en Doerak schreef:
Gisteren behoorlijk geschrokken, mn zus belde, ze was 's middags niet goed geworden (33jr), licht in haar hoofd, vlekken voor de ogen, ze kwam niet meer uit haar woorden en zei andere dingen dan ze wilde. Ook kon ze geen mailtje meer typen op haar werk. Ze heeft het behoorlijk druk daar en loopt veel te hard op haar werk. Ik denk dat het daar mee te maken heeft. Haar vriend kwam haar halen en vond haar er echt niet goed uit zien, bleek en hele grote pupillen. Ze had behoorlijk druk op haar hoofd en ook pijn. Meteen huisarts gebeld, ze moest rechtstreeks naar de huisartsenpost/eerste hulp, daar meteen door een CT-scan geweest en daar was gelukkig niets op te zien, ze dachten aan een tia. Uitslag van bloed moet nog komen. Vandaag is ze nog bij huis, vanmorgen even langs geweest. Ze voelde zich wel weer goed, wel sneller vermoeid. Ze is heel nuchter altijd maar ik kon zien dat het haar wat gedaan heeft. Hoop dat ze in vervolg eens wat rustiger aan doet...