Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Jantina
Het wordt een keizersnede dus daar idd maar rekening mee houden.

Zoooo wat een hel die kinderwagen zeg  :rant: . Zit echt een beschrijving van 0,0 bij en alles losse onderdelen. Het is gezellig hier...  :P
Ik dacht dat je makkelijk reiswieg en maxi-cosi kon wisselen maar dan moet je dus iedere keer dat adapterset opnieuw monteren? Wat een gedoe! Kost ff 800 euro, heb je nog niks....
Door Else
Hey wat leuk een topic over zwangeren!
Iedereen die recent bevallen is: gefeliciteerd!!
Ben zelf nu 16 weken zwanger en eind januari uitgerekend, duurt dus nog ff.

En Nadia, weet niet hoe lang je zwanger bent, maar ben ook flink misselijk geweest.
Misschien een troost: bij mij is het nu veel beter.

Brrrr al die luchtjes echt gatver; kon mn de deo van mijn man niet luchten of zien.......
Zelfs als hij beneden de deo op deed kroop die lucht langs de trap omhoog onder de slaapkamerdeur door en moest ik weer rennen naar de wc bah bah.
Ik heb me d'r maar een beetje aan overgegeven (mooi woord in deze context :-X) en wat minder van mezelf verwacht op mijn werk en thuis.
Op een gegeven moment dacht ik haast dat ik lui werd maar nee als je je weer fitter voelt komt de energie ook weer terug en kun je vanzelf weer veel meer ondernemen (tenminste dat was bij mij het geval). Die arme vent van mij heeft wekenlang alles in het huishouden alleen moeten doen.

Wel spannend hoor zo'n zwangerschap maar ook super leuk.
In mijn omgeving is het ook 1 grote babyboom, heb op dit moment 4 zwangere vriendinnen en een zwangere schoonzus.
Door Sonja
Even een vraagje m.b.t. voedingsbh's: Op het lijstje van het kraamhotel staat dat ik er 2 moet meenemen. Ik moet ze nog gaan kopen en vraag me af: Hoe groot koop je zo'n ding? Ik heb nu al een stel fors gegroeide boobies, maar daar kan dan, als de productie op gang komt toch nog wel een maatje bijkomen? En het probleem is dat ik nu niet echt een logische maat meer schijn te hebben. De omvang is hetzelfde gebleven (70/75), maar de cupmaat is inmiddels F. Ik ben al aardig wat winkels binnen gelopen, maar er hangt steeds niks in mijn maat. Ik wil ook eerlijk gezegd geen kapitaal uitgeven aan zo'n ding, aangezien ik helemaal nog niet weet of borstvoeding bij mij wel gaat lukken.
Door sella
Een voedingsbh kan de cup toch nog wat meegroeien als ik me goed herinner van mijn tijd bij prenatal en mothercare werken tijdens de studie.
Ik zou even bij de babywinkel kijken, die hebben toch nét wat meer keuze, en volgens zwanger nichtje niet de jackpot aan prijs.
Door Sonja
sella schreef: Een voedingsbh kan de cup toch nog wat meegroeien als ik me goed herinner van mijn tijd bij prenatal en mothercare werken tijdens de studie.
Ik zou even bij de babywinkel kijken, die hebben toch nét wat meer keuze, en volgens zwanger nichtje niet de jackpot aan prijs.
O, maar ik ben ook al bij de prenatal geweest, hoor. Maar helaas hing ook daar niet de juiste maat in het rek.  :-\
Door Kim_S
Ik heb ze bij bonprix besteld. Die waren echt niet duur en ook een grote maat (voor bv dan, daarna weer normaal helaas  :P)
Ik heb er 2 en die gaan al 8 maanden mee. Niet heel modieus, maar wel functioneel. Zou zeker een maat groter nemen dan je nu hebt, mag zeker niet knellen want dan loop je veel meer kans op borstontsteking.
In de eerste week (soms weken) gaat alles strak staan omdat je stuwing krijgt,  daarna wordt het gelukkig weer minder. Maar wel fijn als je bh dan een beetje meerekt  ;)
Door Sonja
H&M heeft dus mijn maat niet. Ik zie op hun site maximaal cupmaat E en dan is de minimale omvang 80. Dan is de omvang te groot en de cup te klein.  :-\ .
Maar ik zie nu dat bonprix tot F gaat en die dan ook in een kleinere omvang heeft. Dan zou ik dat inderdaad kunnen proberen.
Sonja schreef: Even een vraagje m.b.t. voedingsbh's: Op het lijstje van het kraamhotel staat dat ik er 2 moet meenemen. Ik moet ze nog gaan kopen en vraag me af: Hoe groot koop je zo'n ding? Ik heb nu al een stel fors gegroeide boobies, maar daar kan dan, als de productie op gang komt toch nog wel een maatje bijkomen? En het probleem is dat ik nu niet echt een logische maat meer schijn te hebben. De omvang is hetzelfde gebleven (70/75), maar de cupmaat is inmiddels F. Ik ben al aardig wat winkels binnen gelopen, maar er hangt steeds niks in mijn maat. Ik wil ook eerlijk gezegd geen kapitaal uitgeven aan zo'n ding, aangezien ik helemaal nog niet weet of borstvoeding bij mij wel gaat lukken.
Ik vind het zo bijzonder dat jij zwanger bent na alles wat je lichaam heeft moeten doorstaan.  :-*
Door Sonja
*Dorothea* schreef: Ik vind het zo bijzonder dat jij zwanger bent na alles wat je lichaam heeft moeten doorstaan.  :-*
Ik zie het ook echt als een wondertje! En ik ben er nog niet, maar tot nu toe gaat alles echt helemaal gladjes volgens het boekje. Ik verbaas me er elke dag nog over.
Door Ike
Sonja schreef: Ik zie het ook echt als een wondertje! En ik ben er nog niet, maar tot nu toe gaat alles echt helemaal gladjes volgens het boekje. Ik verbaas me er elke dag nog over.
Het is jullie zo super gegund  :-* :-*
Door Decibels
*Dorothea* schreef: Ik vind het zo bijzonder dat jij zwanger bent na alles wat je lichaam heeft moeten doorstaan.  :-*

absoluut...! Zwanger zijn is sowieso een 'wonder', maar bij Sonja is het een dubbel wonder...!
Door Sonja
MarijeEnBoomer schreef: Sonja, heb je bij jullie een livera?! Die hebben hier grote maten voedingsbh's!
O, in hun webshop gaan ze niet groter dan E. Maar in de winkel wel? Dan zou ik eens kunnen gaan kijken. Er zit hier wel een Livera niet al te ver vandaan. Ik vind het op zich altijd wel prettiger om ze te kunnen passen dan om ze on-line te bestellen. Maar anders wordt het inderdaad de bon prix.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door