Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Nadia schreef: Primperan heb ik nog in huis. Maar wil liefst niets gebruiken Is ook allemaal slecht voor het vruchtje.enkel in noodgevallen gebruiken he ) ik moest op een bepaald moment wel omdat ik zelfs geen water meer binnenhield.
Sonja schreef: Ik ben gedurende de eerste weken wel heel moe geweest, maar ik had toen ook net een heftig griepje achter de rug en dat zal ook wel hebben meegespeeld. Echt misselijk ben ik niet geweest, wel moest ik zorgen dat ik geen lege maag kreeg, want dan werd ik wel een beetje naar.Haha, ik ben normaal ook niet snel misselijk. Heb een ijzersterke maag. Kan ook veel hebben tijdens mijn eten. (op het werk wilt wel eens een bewoner tijdens mijn pauze aankomen met een broek vol ontlasting) zulke dingen boeien me echt niet. Maar nu Blegh. Van alles draait mijn maag om. Erg vervelend om als je jezelf zo niet kent. Is een rare gewaarwording.
Maar ik ben niet nooit zo snel misselijk. Moet dan wel lachen om wat je vandaag hebt gegeten. Zuurkool is echt het enige waar je me dus wel misselijk mee krijgt, maar daar hoef ik niet zwanger voor te zijn.
Heb nu de laatste weken wel last van maagzuur, zeker als ik ga liggen.