Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Dian
Bah, baal dat ik net vanavond een beetje lang ben blijven hangen bij mijn vriendin. Bij thuiskomst lag er een briefje door de deur met de vraag of ik afscheid wilde komen nemen van mijn buurvrouw (96 jr) die nu dus echt op het einde loopt. Morgen komt de familie om afscheid te nemen. Tot half 10 had ik kunnen komen vanavond en ik was om 11 uur thuis. Het rare is dat ik toch een soort schuldgevoel heb. Als ik eerder thuis geweest was, dan had ik nog in levende lijve afscheid kunnen nemen, nu heb ik het maar met een kaartje gedaan (wat vreselijk moeilijk om daar iets op te zetten)............ Volgende week zal ik dus waarschijnlijk wel een begrafenis hebben :'( :-\ :-[ :-X
Door Kaela
Nynke schreef: Beterschap voor Joeperdepoep !!!!

OT: Niks te melden, behalve dat ik de laatste dagen bijzonder weinig in het huis gedaan heb (what's new 8))  ik zit zo heerlijk in mijn Dick Francis te lezen  :D :D :D :D
Dick Francis gaat ook voor huishouden! Volkomen logisch!

Dian vangen:  :bigarmhug:
Door Dian
Net is de verpleegkundige van mijn buurvrouw langs geweest om eea uit te leggen. Om 12 uur vanmiddag wordt ze geëuthanaseerd. Raar idee, zal er om 12 uur wel aan moeten denken......... Ze vergaat van de pijn door de morfine heen, ze heeft de kracht niet meer om verder te leven....... :'( :'( :'( :'( :'(

En nu staat er zo'n ambulancemotor............ ik vind het zo'n raar idee, ze is dus nu stervende :-\ :'( :'(
Laatst gewijzigd door Dian op za 10 aug 2013, 12:22, 1 keer totaal gewijzigd.
Door pallas
Dian schreef: Net is de verpleegkundige van mijn buurvrouw langs geweest om eea uit te leggen. Om 12 uur vanmiddag wordt ze geëuthanaseerd. Raar idee, zal er om 12 uur wel aan moeten denken......... Ze vergaat van de pijn door de morfine heen, ze heeft de kracht niet meer om verder te leven....... :'( :'( :'( :'( :'(

En nu staat er zo'n ambulancemotor............ ik vind het zo'n raar idee, ze is dus nu stervende :-\ :'( :'(
Veel sterkte Dian :-*
Door Nynke
Sterkte Dian  :-* :-* :-*    Als leven lijden wordt is het (mijns inziens) goed dat de mogelijkheid tot euthanasie er is, hoe zwaar ook voor alle betrokkenen  :'( :'(

Kaela schreef: Dick Francis gaat ook voor huishouden! Volkomen logisch!
  :coolsmiley:

OT: Vanmorgen het kippenhok geheel schoongemaakt en de voorkant van het hok opnieuw gebeitst. Morgen nog een keer beitsen. Verder de compost verder uitgezocht en nog eens 987 compostwormen teruggedaan in de composthoop. 298 andere compostwormen gaan naar Geeske op de moestuin. Ze zijn allemaal zindelijk en luisteren goed :crazy2:

Nu opruimen en schoonmaken.
Door TMG1961
Vanmiddag fleece jack gekocht..waren in de aanbieding..50% korting. Hadden alleen nog S, L en XL. Heb de L genomen, is ietsje te groot met alleen t-shirt eronder maar denk dat het met een trui aan wel goed zit..jack is wind en waterdicht en dat voor 20 euro.
Door *Dorothea*
Mien 3-tal schreef: *flauw*Onder je bed?*flauw*
ja flauw  :biggrin2:
nee Patsy heeft hem ergens laten liggen in het park, beide dallies weigerden te gaan speuren en wilden alleen maar gras vreten.  >:(
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door