Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Naomi B
Tjonge ik had wat bij te lezen!  ;)
Iedereen die bevallen is, gefeliciteerd! Hopelijk gaat alles naar wens.

Tamara, rustig aan vandaag hoor. Geen enge ritjes nu via diverse omwegen.

Jantina, balen dat je zo beroerd bent zeg! Ook rustig aan doen, veel drinken en ik hoop dat de AB snel komt je opknapt. Wist trouwens niet dat ze in Zwijndrecht nog ks doen. Dacht alleen in Dordt. De babyafdeling in Zwijndrecht is wel fijn.

De rest, sterkte allemaal. Ik blijf meelezen. Van mij is het al weer lang geleden en de ideeën over baby's, krampjes, bakeren en weet ik nog veel meer zijn allemaal weer anders dan toen. Ik zeg gewoon, ga goed op je eigen gevoel af en laat je niet gek maken. Dikke  :-* voor allemaal.
Door Sonja
Nadia schreef: Ik moet dit topic niet te veel lezen.  :p
Jij hebt wel het voordeel dat het einde van je zwangerschap waarschijnlijk niet zal samenvallen met een hittegolf.  ;) Ik duim voor lekker lenteweer tijdens je verlof straks.
Ik voel me overigens stuken beter nu het wat frisser is. Slaap veel beter, heb weer een beetje meer energie. Mooi om de laatste klusjes in huis te doen!
Door orinake
Hmmmmmmmmmmmmmmmmm zou ik Fanne bellen of niet???
Of even naar het ziekenhuis bellen om te vragen wat ik best kan doen...

ik heb al een goed uur last van stekende pijn. Niet dat het niet houdbaar is... Maar kan niet zeggen dat het aangenaam is.
Verder is alles nog goed houdbaar, mijn rug doet wel wat pijn, maar niet zoals bij de weeën die ik had bij Eneas (wel inleiding dus die waren lekker fel)

Pfff ik kan me dus veel te weinig herinneren van bij Eneas en dat was dan een inleiding dus echt vergelijkbaar is het niet. En  bij Eowynn was het KS dus dat telt helemaal niet als vergelijking
Door Jantina
O jee Tamara, dadelijk gaan we tegelijk! Ik kom net uit het zkhs voor hartfilmpje baby en ik bleek weeën te hebben. ::) ja had wel wat pijn bij m'n ribben maar what's new? Dus als dit nu door gaat zetten moet ik bellen en komen voor de keizersnede. Maar ze kunnen evengoed weer afzwakken.
Door orinake
Jantina schreef: O jee Tamara, dadelijk gaan we tegelijk! Ik kom net uit het zkhs voor hartfilmpje baby en ik bleek weeën te hebben. ::) ja had wel wat pijn bij m'n ribben maar what's new? Dus als dit nu door gaat zetten moet ik bellen en komen voor de keizersnede. Maar ze kunnen evengoed weer afzwakken.
Hartfilmpje was netjes in orde dan?

Hier is het ondertussen weer voorbij. Heb zelfs al een deel van de afwas kunnen doen.
Zodadelijk de rest van de afwas doen en het aanrecht afwassen als het nog lukt :)

Ik heb besloten van 12/08 te bevallen :p

Vandaag mag nog, morgen ook, zondag is verboden te bevallen (verjaardag schoonma) maandag beval ik met veel plezier, dinsdag tot en met donderdag: geen probleem (al heeft een van de meters wel examens die week) vrijdag : opnieuw verboden te bevallen (verjaardag schoonpa)
En jah zaterdag ben ik officieel uitgerekend...
Door Lil
orinake schreef:

Vandaag mag nog, morgen ook, zondag is verboden te bevallen (verjaardag schoonma) maandag beval ik met veel plezier, dinsdag tot en met donderdag: geen probleem (al heeft een van de meters wel examens die week) vrijdag : opnieuw verboden te bevallen (verjaardag schoonpa)
Succes  :biggrin2: :biggrin2: :biggrin2:
Door Jantina
orinake schreef: Hartfilmpje was netjes in orde dan?

Hier is het ondertussen weer voorbij. Heb zelfs al een deel van de afwas kunnen doen.
Zodadelijk de rest van de afwas doen en het aanrecht afwassen als het nog lukt :)

Ja hartfilmpje was goed gelukkig!
Door connie63
Nadia schreef: Ik moet dit topic niet te veel lezen.  :p
Nadia niet alle zwangerschappen zijn met een hoop bij komende ellende
Mijn eerste zwangerschap heb ik eigenlijk niks gemerkt , ja dat me buik in de weg zat als ik onder de kast wat wou oprapen
en heb op 2 weken na gewoon op me buik geslapen en de laatste 2 weken op de bank omdat ik niet meer in bed kon slapen

Me 2de zwangerschap alleen misselijk geweest van etens luchtjes , En dan kookte me vriend en alle ramen open
en dan zat ik tv te kijken in de slaapkamer en als het klaar was kon ik wel gewoon eten en ook 9 maanden op me
buik kunnen slapen , maar verder nergens last van gehad

En de eerste bevalling duurde 9 uur en de 2de 4/5 uur dus al met al niks te klagen gehad

Dus je kan ook gewoon mazzel hebben
Door inni
orinake schreef: Hmmmmmmmmmmmmmmmmm zou ik Fanne bellen of niet???
Of even naar het ziekenhuis bellen om te vragen wat ik best kan doen...

ik heb al een goed uur last van stekende pijn. Niet dat het niet houdbaar is... Maar kan niet zeggen dat het aangenaam is.
Verder is alles nog goed houdbaar, mijn rug doet wel wat pijn, maar niet zoals bij de weeën die ik had bij Eneas (wel inleiding dus die waren lekker fel)

Pfff ik kan me dus veel te weinig herinneren van bij Eneas en dat was dan een inleiding dus echt vergelijkbaar is het niet. En  bij Eowynn was het KS dus dat telt helemaal niet als vergelijking
Bij mij waren alle vier de zwangerschappen en de aanloop naar de bevalling anders. Bij nr 4 was volgens de dokter de bevalling bezig (3cm opening en ik voelde soms enkele uren lichte weeën en wat krampen, dan weer uren niks meer) een dikke week voor de datum, om de dag op controle en ze kwam netjes op de uitgerekende datum. Bij aankomst in 't ziekenhuis 4cm opening en 5uur later was ze er.
Bij nr3 moest ik aan de monitor omdat zevonden dat mijn weeën niet echt door zetten. Mijn woorden dat "de weeën stilvielen als ze kwamen controleren" lachten ze weg...........tot de monitor aanstond.............verpleegster of vroedvrouw of dokter in de kamer, weeeën zo goed als weg............iedereen weg en ik rustig............weeën op volle kracht..........ze hebben me dan maar met rust gelaten en de monitor in de gang gezet want ik wou rondlopen. 2uur later was de dochter er.

Je kan er dus geen lijn in trekken maar.........een verboden dag............das aanlokkelijk ;) ;D  succes !!

ook voor de anderenhier die er eindelijk mogen aan beginnen, succes!
Door wenche
Ik heb mijn hele zwangerschap nergens last van gehad... De bevalling die uiteindelijk een ks werd is een ander verhaal... Maar nu een week later kan ik er wel om lachen en ben ik blij dat het zo is gegaan en geen echte spoed ks
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door