Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Drie keer een piesje , drie kleine maaltjes , twee keer gedronken . Blafwekker doet het weer , er komt iemand binnen . kwispel kwispel ... vanuit het gevang , hmm tis de andere butler . Ze ligt inmiddels ook weer in standje Russell .... opgerolt . Walter heeft net gebeld om te vragen hoe het met de freule gaat .... nou goed dus
Verder slaapt ze veel , en dat moet ook  :)
Benne ze hier helemaal crazy geworden 
Ze zetten me nou iets op me kop  :o
Ikke dacht dat ik toch in een normale familie woonde
Benne jullie op stap weest en hebbe jullie een cadeautje voor mij kocht  ::)
Nou douw er maar een bos stro in
Maar haal dat maffe ding van me kop zeg  ???
Lijk wel en Volendammer ofzo
Mij een beetje voor gek zetten , met zo,n raar hoofddeksel op 
En daar mot ik de heule nacht mee liggen 
Ga FNV -Hondgenoten inschakelen  :biggrin2:

http://www.stzk.nl/stzk/Agenda/Inkldnaarzwitserl08.htm

Dusse hondenvriendjes , als er ooit een pakje word opengemaakt en daar zit een Comfy kap in , zet er gelijk woest je tanden in voordat het te laat is  8)
Ikke heb al probeert met voorpoot , en tegen dat gevang aan , maar dat kreng werkt geen meter mee zeg , om af te krijgen
Ze is hardstikke lief hoor  :-*

Maaja die kap  :biggrin2: Vaak is het even een half uurtje wroeten , maar dan valt ze lekker in slaap

( Het is even de juiste houding zoeken )

Zit ze me aan te kijken , zeg butler .... kan dat echt niet anders ? ..... Nee dat kan echt niet anders
Tot nu toe gaat het overdag prima zonder Volendams hoofddeksel  :biggrin2:

Porties voeding verhoogd van 40 naar 70 gram . Ze heeft echt trek .
Gisteren 5 x 40 gram gehad , en vandaag eens kijken of 3 x 70 gram goedgaat .... ik denk van wel .
Zo weer koelen en dan ook van start met passief bewegen ( dat vinden ze vaak minder fijn )
De patient , even in standje Russell . Al lukt dat nog niet helemaal . Maar ze regelt het allemaal zelf en gaat als het ongemakkelijk word weer gestrekt liggen
Ze heeft net zelf water gedronken , op vier poten dus ze durft er weer wat op te staan

Afbeelding
En vanmorgen hadden we weer poep  :D Wat kan je daar dan blij mee zijn  :biggrin2:
Het ging  ook redelijk makkelijk , al had ze ook wel wat te harde knikkers
Maar geen gepiep etc tijdens het ontlasten
Vanmorgen ook weer het dagelijke ritueel , naar Amber toe,  en plooien bekijken  :biggrin2:
Ook dat is een goed teken , want zo leef ikke en zo hoort het allemaal
Oogjes staan helder , ze is alert , maar rustig . Neemt zelf goed haar rust (tot nu toe )
Ik geef haar momenteel  100 gram HB kip , licht verteerbaar en 15 % bot , en daarbij 50 gram fijn gesneden spiervlees
Straks gaat manlief even op pad op gemalen wilde gans te halen voor de patient
Voor deze week nog even HB kip en volgende week maar verder kijken
Van alleen spiervlees raakt ze snel aan de dunne , ze heeft een behoorlijke broek en die wil ik niet vol met shit hebben
Ook het verband natuurlijk niet , en dat zit nog prima
We hebben het verband eraf gehaald , het zou miss nog een dag gezeten hebben , maar de dame werd me te onrustig . Peuteren aan de bovenkant , waar de pleister zat , en daarvoor taalde ze er niet naar .

En wat ik al vermoedde klopte , beginnnende irritatie

De wond zelf ziet er rustig uit . Vanaf nu dus wel 24 uur de kap op
Wat fijn dat het goed gaat met haar en dat ze haar rust wil nemen.
smulpaap schreef: En vanmorgen hadden we weer poep  :D Wat kan je daar dan blij mee zijn  :biggrin2:
Het ging  ook redelijk makkelijk , al had ze ook wel wat te harde knikkers
Fijn is dat he als er eenmaal weer wat uitgekomen is  ;)
Jack zijn ontlasting was de eerste dagen na de operatie ook behoorlijk hard, zelfs met wat extra spiervlees en pens erbij.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door