Dit is een vraag en aanbod rubriek voor BARF ingredienten en de Verzamelplaats

Moderator: Charlie Angel

Door José S
AussieSue schreef: Kan ik nog meedoen?
dat lijntje is al sinds 26 juli dicht, de levering is zaterdag al.

Sinds Rover geen kwartel meer wil en kán hebben, voer ik nu 2x per week konijnkarkas. Ik heb helaas maar 1 doos voor mezelf besteld, ik kan niks missen... :-[
Door Tabpy
Goedemorgen!

Ik wil even laten weten dat ik vlees en organen droog in mijn geliefde stockli en als de vriezer leeg is graag mee zou willen doen met eventuele bestellingen!

Ik woon in Schagen, Noord Holland
Door Ramses1
Tabpy schreef: Goedemorgen!

Ik wil even laten weten dat ik vlees en organen droog in mijn geliefde stockli en als de vriezer leeg is graag mee zou willen doen met eventuele bestellingen!

Hoi, Welkom op Barfplaats!
Door El_Kato
Ik heb net in het topic van Starfish aangegeven dat ik kwartel bij haar wil bestellen en dat ik ook voor anderen mee kan nemen naar regio Alkmaar. Bestelling loopt via haar en wanneer je mij dan laat weten of het mee kan rijden dan komt het goed  :)
Door BAC
Tabpy schreef: Goedemorgen!

Welkom, nog een Schagenees ;)
Door Starfish
iemand misschien interesse in fazantenkarkas? ik heb wat teveel en ik wil Koe niet alleen fazant geven de komende tijd  ;D

2,35 / kg

wie interesse heeft mag roepen
ophalen in overleg
Door boris2009
El_Kato schreef: Ik heb net in het topic van Starfish aangegeven dat ik kwartel bij haar wil bestellen en dat ik ook voor anderen mee kan nemen naar regio Alkmaar. Bestelling loopt via haar en wanneer je mij dan laat weten of het mee kan rijden dan komt het goed :)

Hai El Kato, als jij voor mij mee zou willen nemen graag, 10 kilo
Door JeanLy
Hallo allemaal,

Ik Barf ook sinds kort. Wij wonen in Zaandam, en ik ben benieuwd of de "lijntjes" die hier op BP steeds genoemd worden ook interessant zijn voor ons ;-). Dus bij deze meld ik mij ook even aan hier!

Vriendelijke groet Susanne
Door Ramses1
JeanLy schreef: Hallo allemaal,

Ik Barf ook sinds kort. Wij wonen in Zaandam, en ik ben benieuwd of de "lijntjes" die hier op BP steeds genoemd worden ook interessant zijn voor ons ;-). Dus bij deze meld ik mij ook even aan hier!

Vriendelijke groet Susanne
Welkom op Barfplaats!

Barf je zelf of voer je het je hond of kat? :biggrin2: :biggrin2: :biggrin2:
Door Sietie
20 september rijden we naar de MAc in Hoorn wij halen konijn bij Ramses1 en kunnen gelijktijdig paarden vlees (echt spier zoals bovenbil, platte bil dikke en dunne lende biefstuk) daar naar toe nemen. zie topic paardenvlees kan zon 500/600 kilo meenemen maximaal op is op.
Door JeanLy
[quote="Ramses1"]
Welkom op Barfplaats!

Barf je zelf of voer je het je hond of kat?  :biggrin2:  :biggrin2: :biggrin2:
[/quote]

Lol, ik hou van kluiven, maar bot en al gaat me iets te ver ;-)! Ik voer het aan de honden. Vooral de oudste is zienderogen enorm opgeknapt sinds we overgestapt zijn (terwijl ie toch al 2,5 jaar op KVV stond).
 Terug naar “Vraag en Aanbod BARF ingredienten en Verzamelplaats”

Barfplaats wordt gesponsord door