Daarstraks moest ik naar de tandarts en hij is tot 3x toe moeten stoppen omdat ik dreigde flauw te vallen.
Ondertussen krijg ik een paar ferme steken te verwerken, maar het zal wel weer niets zijn

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Sonja schreef: Klinkt niet fijn.Deel 1 heeft hij idd kunnen doen, in stukjes wel, maar ja.Heeft de tandarts zijn klus nog wel af kunnen maken?
Sonja schreef: Nou, dan ga ik maar duimen dat de kleine niet besluit om vandaag te komen.Ik zou hier ook nog moeten poetsen, salon en eetkamer eigeenlijk alleen opruimen, stofzuigen en dweilen, maar laat die laatste 2 nu pokkezwaar zijn voor men rug.
Rustig aan maar vandaag!
Ik ga nog maar even aan de slag hier in huis. Ik heb 2 nachten redelijk kunnen slapen, nu het niet meer zo warm is.
orinake schreef: Ik zou hier ook nog moeten poetsen, salon en eetkamer eigeenlijk alleen opruimen, stofzuigen en dweilen, maar laat die laatste 2 nu pokkezwaar zijn voor men rug.Ik krijg hier straks in ieder geval de kraamzorg over de vloer en dan wil ik het toch wel dusdanig op orde hebben dat ik me niet hoef te schamen. Dus toch maar aan de poets....
De keuken, ja die zit er uit alsof er een orkaan een tsunami en wat nog allemaal gepasseerd is.
Vanwaar het komt geen idee, maar mijn keuken ligt ineens onder een laag bruin zanderig stof... Dus we weten wat doen he de komende dagen die we thuis zijn
inkomhal en traphal kunnen blijven zoals ze zijn, als bezoek het er lastig mee heeft dat er daar rommel ligt doen ze hun ogen maar toe!
(Nu ja welk bezoek? ik krijg nooit bezoek :p)
Sonja schreef: Ik krijg hier straks in ieder geval de kraamzorg over de vloer en dan wil ik het toch wel dusdanig op orde hebben dat ik me niet hoef te schamen. Dus toch maar aan de poets....Vorige week heb ik hier alles van boven tot onder gepoetst, maar der zijn zo'n paar dingen die me gewoon te zwaar zijn en tja dan blijft dan liggen helaas. Nu ja Fanne gaat tijdens mijn ziekenhuisverblijf nog wel wat opruimen enzo maar ja...
Jantina schreef: Helaas niet zo goed hier. Gisteren met spoed naar zkhs omdat ik meer dood dan levend was en ik de baby niet meer voelde, dood eng. Na een ochtendje onderzoeken weer naar huis en s middags belde gyn dat ik een behoorlijke blaasontsteking heb. Dus flinke AB kuur, maar door miscommunicatie tussen zkhs en apotheek heb ik m'n medicijnen nu nog niet en word ik steeds meer vermoeid en futloos. Hoop dat ik ze vanmiddag toch ga krijgen... Sukkels! Morgen weer terug naar zkhs voor hartfilmpje van beeb en controle van mijzelf en maandag staat ook weer gepland. Onze kleine man mag wel gaan komen en hoeft van mij niet te wachten tot de geplande datum! Mijn lichaam is een beetje moe gestreden merk ik en ik kan niet meer slapen door de pijn die de ontsteking bij mijn ribben geeft. Best beetje heftig allemaal.He jakkes, dat is niet fijn. Hopelijk krijg je nu snel de medicijnen en knap je daarmee snel op. Blaasontsteking is heel vervelend en met een baby die erbovenop drukt lijkt het me helemaal niet fijn. Wel al aan de standaard middeltjes (Cranberry, kamillethee, veel drinken etc.) begonnen?