Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door orinake
Buh, mijn maag doet lastig :'(
Daarstraks moest ik naar de tandarts en hij is tot 3x toe moeten stoppen omdat ik dreigde flauw te vallen.
Ondertussen krijg ik een paar ferme steken te verwerken, maar het zal wel weer niets zijn :(
Door orinake
Sonja schreef: Klinkt niet fijn.  :-\ Heeft de tandarts zijn klus nog wel af kunnen maken?
Deel 1 heeft hij idd kunnen doen, in stukjes wel, maar ja.
tand is ontzenuwd en voorbereid op verdere afwerking. Tis dus een lelijk gat, maar na de bevalling ga ik terug en dan heb ik terug een tand staan op die plek ;) En dan mag hij de 2 tanden er naast onder handen nemen in de hoop dat hij er wat aan kan doen.
Gelukkig heb ik enkel de straat over te steken, want ik weet niet of ik anders veilig zou thuis geraakt zijn.

Ik zit al weer wakker, nu ja nog steeds...
Mijn maag speelt me al de hele dag parten, het enige wat er tot nu toe ingebleven is is watermeloen en water.
deze morgen 2 sneetjes brood geprobeerd zonder succes, deze middag nog slechter, na de midag watermeloen gegeten en dat bleef wel binnen.
Vanavond witloofrolletjes met puree, ook dan weer een aanslag op men maag. De rest van de avond zure oprispingen die op de duur echt pijn deden. Om ten slotte toch weer een onderonsje te houden met de wc :'(

Weer wat steken gehad, maar niets dat door zet. Ondertussen mag ik wel elk half uur naar de wc lopen voor een muizenplasje  ::)
Zit nu beneden in de zetel, aangezien Fanne weer gewoon aan het werk is deze week en ik zijn nachtrust niet wil verstoren met mijn rondgetrippel op de kamer.

ik hoop dat ik snel gewoon in slaap mag vallen op de zetel, maar helaas ziet dat er nog niet naar uit :'(
Door Cupcake
Oei, das klinkt als zware laatste loodjes. Niet echt mogelijk zo om een beetje uit te rusten of heb je uiteindelijk nog wel een beetje kunnen slapen.

Hier inmiddels een ondefinieerbaar gevoel van een soort spierpijn in m'n liezen die ik eigenlijk alleen ken van paardrijden. Lopen voelt alsof ik in een soort te strakke looien broek loop.
Ik werk deze laatste 2 weken fulltime en ben ook nog zo dom geweest om toe te zeggen dat ik deze twee weken een paard extra zou doen, dus naast een uur wandelen met die van mezelf, heb ik elke dag nog een stal extra te mesten en paard te longeren en moet de hond elke dag ook haar ei kwijt.......
Op de evt vraag aan de vk wat ik moet doen weet ik natuurlijk het antwoord al, maar dat is ivm de vakantie geen optie.
Gelukkig helpt vriendlief met huishouden en is het einde in zicht......
Door orinake
Heb uiteindelijk nog tot 5u30 wakker gezeten.
Nadien in slaap gevallen op de zetel en geslapen tot 9u15 als Eowynn opgestaan is. Dus op zich toch een 4u geslapen.
Vandaag mag ik absoluut niet bevallen.
De autostrade in Nevele is voor onbepaalde duur afgesloten vandaag.
Er is deze morgen om 10u een vrachtwagen om nog ongekende reden door de middenberm gereden.
Snelweg is dus in beide richtingen toe.
Iedereen moet er af in Aalter of Drongen en dan binnendoor.
Laat ik nu naar het ziekenhuis moeten via de snelweg of Drongen....
Dus babyte lief, vandaag blijven we mooi zitten!!!!!

Zodadelijk met Eowynn een korte wandeling gaan doen nu het zonnetje wat schijnt in combi met wat kleine boodschapjes.
Nadien word het verder een dagje op de zetel.
Door Sonja
Nou, dan ga ik maar duimen dat de kleine niet besluit om vandaag te komen.
Rustig aan maar vandaag!
Ik ga nog maar even aan de slag hier in huis. Ik heb 2 nachten redelijk kunnen slapen, nu het niet meer zo warm is.
Door orinake
Sonja schreef: Nou, dan ga ik maar duimen dat de kleine niet besluit om vandaag te komen.
Rustig aan maar vandaag!
Ik ga nog maar even aan de slag hier in huis. Ik heb 2 nachten redelijk kunnen slapen, nu het niet meer zo warm is.
Ik zou hier ook nog moeten poetsen, salon en eetkamer eigeenlijk alleen opruimen, stofzuigen en dweilen, maar laat die laatste 2 nu pokkezwaar zijn voor men rug.
De keuken, ja die zit er uit alsof er een orkaan een tsunami en wat nog allemaal gepasseerd is.
Vanwaar het komt geen idee, maar mijn keuken ligt ineens onder een laag bruin zanderig stof... Dus we weten wat doen he de komende dagen die we thuis zijn ;)
inkomhal en traphal kunnen blijven zoals ze zijn, als bezoek het er lastig mee heeft dat er daar rommel ligt doen ze hun ogen maar toe!
(Nu ja welk bezoek? ik krijg nooit bezoek :p)
Door Sonja
orinake schreef: Ik zou hier ook nog moeten poetsen, salon en eetkamer eigeenlijk alleen opruimen, stofzuigen en dweilen, maar laat die laatste 2 nu pokkezwaar zijn voor men rug.
De keuken, ja die zit er uit alsof er een orkaan een tsunami en wat nog allemaal gepasseerd is.
Vanwaar het komt geen idee, maar mijn keuken ligt ineens onder een laag bruin zanderig stof... Dus we weten wat doen he de komende dagen die we thuis zijn ;)
inkomhal en traphal kunnen blijven zoals ze zijn, als bezoek het er lastig mee heeft dat er daar rommel ligt doen ze hun ogen maar toe!
(Nu ja welk bezoek? ik krijg nooit bezoek :p)
Ik krijg hier straks in ieder geval de kraamzorg over de vloer en dan wil ik het toch wel dusdanig op orde hebben dat ik me niet hoef te schamen. Dus toch maar aan de poets....
Door orinake
Sonja schreef: Ik krijg hier straks in ieder geval de kraamzorg over de vloer en dan wil ik het toch wel dusdanig op orde hebben dat ik me niet hoef te schamen. Dus toch maar aan de poets....
Vorige week heb ik hier alles van boven tot onder gepoetst, maar der zijn zo'n paar dingen die me gewoon te zwaar zijn en tja dan blijft dan liggen helaas. Nu ja Fanne gaat tijdens mijn ziekenhuisverblijf nog wel wat opruimen enzo maar ja...
Rommel zal er hier altijd wel liggen hoor :)
Door Jantina
Helaas niet zo goed hier. Gisteren met spoed naar zkhs omdat ik meer dood dan levend was en ik de baby niet meer voelde, dood eng. Na een ochtendje onderzoeken weer naar huis en s middags belde gyn dat ik een behoorlijke blaasontsteking heb. Dus flinke AB kuur, maar door miscommunicatie tussen zkhs en apotheek heb ik m'n medicijnen nu nog niet en word ik steeds meer vermoeid en futloos. Hoop dat ik ze vanmiddag toch ga krijgen... Sukkels! Morgen weer terug naar zkhs voor hartfilmpje van beeb en controle van mijzelf en maandag staat ook weer gepland. Onze kleine man mag wel gaan komen en hoeft van mij niet te wachten tot de geplande datum! Mijn lichaam is een beetje moe gestreden merk ik en ik kan niet meer slapen door de pijn die de ontsteking bij mijn ribben geeft. Best beetje heftig allemaal.
Door Sonja
Jantina schreef: Helaas niet zo goed hier. Gisteren met spoed naar zkhs omdat ik meer dood dan levend was en ik de baby niet meer voelde, dood eng. Na een ochtendje onderzoeken weer naar huis en s middags belde gyn dat ik een behoorlijke blaasontsteking heb. Dus flinke AB kuur, maar door miscommunicatie tussen zkhs en apotheek heb ik m'n medicijnen nu nog niet en word ik steeds meer vermoeid en futloos. Hoop dat ik ze vanmiddag toch ga krijgen... Sukkels! Morgen weer terug naar zkhs voor hartfilmpje van beeb en controle van mijzelf en maandag staat ook weer gepland. Onze kleine man mag wel gaan komen en hoeft van mij niet te wachten tot de geplande datum! Mijn lichaam is een beetje moe gestreden merk ik en ik kan niet meer slapen door de pijn die de ontsteking bij mijn ribben geeft. Best beetje heftig allemaal.
He jakkes, dat is niet fijn. Hopelijk krijg je nu snel de medicijnen en knap je daarmee snel op. Blaasontsteking is heel vervelend en met een baby die erbovenop drukt lijkt het me helemaal niet fijn. Wel al aan de standaard middeltjes (Cranberry, kamillethee, veel drinken etc.) begonnen?
Door Jantina
Joh ik had geen flauw benul dat ik dat zou hebben. Ik heb wel s nachts over moeten geven dus ik was echt beroerd en voelde dat het geen griep was. ik moest wel iets meer plassen, maar niet schrikbarend ofzo, ik dacht door de kleine daarbinnen. Was echt het laatste waar ik aan zou denken maar blijkbaar zit het er al even en dat kan je dus behoorlijk ziek maken. Veel drinken doe ik al, cranberry sap dronk ik al iedere ochtend een glas ter preventie en kamille thee heb ik niet in huis... Ik haat antibiotica omdat mijn darmen dat echt niet tof vinden maar heb nu geen keus helaas. Goede pro biotica opsnorren voor daarna dan maar...
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door