Ik wil weer 35 graden
Het weer
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
-
calimero_a
- 4-sterren

Re: Het weer
brrrrrrrrrrrrrrrr koud koud koud... het is hier 14 graden, sokken en pantoffels aan, dikke trui aan, onder een deken en nog vinden mijn gewrichten het koud.
Ik wil weer 35 graden
Ik wil weer 35 graden
- -Annemarie-
- 5-sterren

Hier ook koud en regen. Ik klaag niet want heb tuinplantenwatergeefcorvee bij de buren die op vakantie zijn. Daar ben ik nu mooi vanaf. 
Wat een heerlijke dag vandaag !!! Zalige temperatuur, prachtige wolkenvelden, niks meer aan doen !!! 8)
Geef ik je groot gelijk in!Nynke schreef: Wat een heerlijke dag vandaag !!! Zalige temperatuur, prachtige wolkenvelden, niks meer aan doen !!! 8)
-
Lil
Ik vind het de laatste dagen zaaaaaaaaaalig weer!
Bewolkt, af en toe wat zon, droog, een 20 graden of net pietsie meer. Je kunt zo veel ondernemen met dit weer ook MET je honden, echt genieten!

Bewolkt, af en toe wat zon, droog, een 20 graden of net pietsie meer. Je kunt zo veel ondernemen met dit weer ook MET je honden, echt genieten!
Ik ben d'r ook blij mee: 36 graden en een pas geopereerde hond met een dubbele vacht was toch wel een tikkie stressen ondanks de airco 
Helemaal mee eens, het mooiste weer van de wereldLil schreef: Ik vind het de laatste dagen zaaaaaaaaaalig weer!
Bewolkt, af en toe wat zon, droog, een 20 graden of net pietsie meer. Je kunt zo veel ondernemen met dit weer ook MET je honden, echt genieten!![]()
![]()
![]()
-
Lil
Was het niet voor de honden dan wel voor mij. Ik ben met dit weer op mijn aller aller beste wat betreft humeur en wat betreft lichaam. Krijg dan altijd zin om dingen te gaan doen.charmed schreef: Helemaal mee eens, het mooiste weer van de wereld![]()
- Pauline
- 5-sterren

en hier ook een blij mens met dit weer!Lil schreef: Ik vind het de laatste dagen zaaaaaaaaaalig weer!
Bewolkt, af en toe wat zon, droog, een 20 graden of net pietsie meer. Je kunt zo veel ondernemen met dit weer ook MET je honden, echt genieten!![]()
![]()
![]()
Ik normaal ook, maar nu even een paar dagen rustig aan doen i.v.m. de val. Ga morgen weer volop lekker van alles doen. Had behoorlijk auw overalLil schreef: Was het niet voor de honden dan wel voor mij. Ik ben met dit weer op mijn aller aller beste wat betreft humeur en wat betreft lichaam. Krijg dan altijd zin om dingen te gaan doen.![]()
![]()
![]()
Ik ben ook behoorlijk opgeknapt! Ik heb de afgelopen 5 dagen meer gedaan dan de 5 weken ervoor
mede omdat ik van het ziekenhuis groen licht had om meer te gaan doen en dan maar pijnstillers te slikken. Straks lekker weer naar het bos, maar verder ook al thuis opgeruimd én om boodschappen geweest zonder nu total loss te zijn
jippie!
-
hannabelgje
- 5-sterren

Wow heftige stortbui ineens. .
:o
- Ruby/Billy
- 5-sterren

Helemaal mee eens, voel me stukken beter in mijn vel met dit weer.Lil schreef: Ik vind het de laatste dagen zaaaaaaaaaalig weer!
![]()
![]()
Hier ook, dat betekent vanavond geen sproeicorvee!hannabelgje schreef: Wow heftige stortbui ineens. .:o
-
hannabelgje
- 5-sterren

En in de tweede heftige stortbui zaten zoë en ik. Binnen twee seconden tot op de huid nat. Ben maar lekker in bad gegaan toen ik weer thuis was.