Gisterenavond nog even tel. overleg met de d.d.d.a.kliniek gehad voor mijn eigen gemoedsrust . De dame had Di-ochtend om 7 uur voor het laatst geplast .
Tijdens de operatie natuurlijk infuus gehad , en het was inmiddels 22.30 uur en nog steeds geen plas gedaan . Amber begon een paar uur na de ingreep al onrsutig te worden hijgen .... naar buiten , plassen . En dat deed ze vaak . Tessa dus niet . Dus ik wilde even nagaan of we veilig de nacht met haar in konden . Nu , dat kon nog .
De nacht is redelijk rustig gegaan , benche naast het bed , klein lichtje aan . Ze heeft wel haar kap omgekregen , ook al leek ze nog niet veel te zijn .
Ze heeft tijdenlang rustig op haar kont gezeten .... hoe moet dat nu toch allemaal butler . Maar ze was rustig , later ging ze toch liggen en ging slapen
Vanmorgen heeft ze 40 gram eten gehad en dat blijft erin . Vandaag nog maar kleine porties .
Daarna even naar """haar veldje """gedragen en daar zette ze haar kont neer , heel klein plasje gedaan . Nu net weer even , en weer een plasje .
Ze ligt nu rustig in ""haar hoekje "" even niet in de benche , geen kap . Even ""gewoon "" ze slaapt rustig en er is bewaking
Moet vandaag eigenlijk gaan starten met koelen en passief bewegen , maar dat stellen we even uit . Eerst maar wennen aan dat ""rotpoot "" en ik vind plassen nu net even belangrijker . Ga ik nu aan de slag met koelen en passief bewegen dan word het allemaal wat teveel van het goede .