;)fijn al de goede ideeen had min of meer met paul afgesproken 1 soort eiwitbron te gebruiken ik had in eerste instantie gekozen om kip uit te sluiten aangezien hij dit bij zijn vorige eigenaar niet kreeg hij kreeg daar wel elke dag rundvlees (?vers) met een hanje brokken en vervolgens nog een schepje supplementen. ik laat de supplementen achterwegen al mijn honden hebben eigenlijk nooit extra supplementen en hebben eigenlijk ook nooit ergens last van ik las dat vit a ook deel uitmaakt van de supplementen kan dit niet tot huidklachten leiden, Lizzy goed idee om eend te geven heeft hij zeker nog nooit gehad

Ik vindt carnibest een geweldig voer en ken ook wel genoeg mensen die dit geven alleeen maak zelf graag mijn voer zo kan ik per hond het menu aanpassen de ene is de andere niet en zeker als je er 4 hebt verschilt het eetgedrag wel eens per hond ik ga uitsluitend 1 eiwitbron geven en geen supplementen

ook ga ik kijken of het geen luizen zijn dit zou natuurlijk ook kunnen alleen heeft de rest er dan geen last van Ik hoorde van Arno Roos dat het Vaak voorkwam de laatste tijd!? Ik hou jullie op de hoogte van de ontwikkelingen met henk de husky
iedereen bedankt voor het meedanken ook namens henk Gr Sander