Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door eelke
koekje schreef: Ow gezellig. Die blijven vast plakken  :P
Ik hoop het niet, het is mijn baas  :o
Door Anne in Zweden
Kom maar naar tante Anne allemaal: 25 graden, stralende zonneschijn, sympathiek briesje, en geen mug te bekennen! Ben zóóó blij dat ik niet in Zuid West-Europa zit momenteel!

En Martine, je had gelijk: de was is inmiddels droog! :biggrin2:
Door Martine-Tom
Anne in Duitsland schreef: Kom maar naar tante Anne allemaal: 25 graden, stralende zonneschijn, sympathiek briesje, en geen mug te bekennen! Ben zóóó blij dat ik niet in Zuid West-Europa zit momenteel!

;D
Door Ruby/Billy
Vanochtend om 8 uur stonden we al in de supermarkt, alles is aan de kant en wij zitten in huis te wachten tot voor schaduw genoeg is. Achter kun je niet meer zijn daar is het een sauna. De buurman heeft het naar zijn zin die zit in de zon in zijn zwembad.
Ruby heeft de ventilator ingepikt, ligt in kikkervisje stand koel te blijven.
Door Borke
Sofi gaat gewoon in de volle zon liggen, maar binnen is het 25 graden, heerlijk zo'n tegelvloer!
Door hannabelgje
Zoë wil graag een festini abonnement.  Ze is zoooo gek op die ijsjes. Ze kwijlt al voordat hij uit de verpakking is. ;D
En dan doen we samen delen en het laatste stuk op het stokje is voor Zoë. Ik vind de stokjes erg iew.
Door zurca
hannabelgje schreef: ik vind de stokjes erg iew.
Whaha.... dat heb ik ook! Nu, de gedachten alleen al aan zo'n ijsstokje bezorgt me kippenvel :-X :biggrin2: :biggrin2:
Door hannabelgje
zurca schreef: Whaha.... dat heb ik ook! Nu, de gedachten alleen al aan zo'n ijsstokje bezorgt me kippenvel :-X :biggrin2: :biggrin2:
Ja hier ook. Mijn broer heeft het ook.
Door Lil
Hier dus honden die nooit iets bevrorens krijgen. Boris krijgt diarree en gaat soms zelfs braken. Cayley had hetzelfde. Jones heb ik niet uitgeprobeerd, wat de een niet krijgt de ander ook niet.
Door hannabelgje
Hier gaat het prima. Ze krijgt hele kleine stukjes. Het merendeel van het ijsje voer ik aan mezelf.
Door Pauline
Rondje Wetering, Giethoorn, Dwarsgracht, Wetering gefietst, zonder honden. Goede 20 km, was goed te doen als je maar blijft fietsen. Als je stopt loopt het water van je lijf. In het vakantiehuisje aangekomen mezelf gelijk in de Wetering gedompeld. Nu zitten we in de tuin, onder de parasol.
Door Anneloog
Pff ik heb een gestoorde witte kater die koste wat het kost naar buiten wil.
De zwarte oude kater is slim die ligt voor del en vind het best binnen.
Maar ik vind het niet goed dat er nu katjes naar buiten gaan, hier achter is het in de volle zon  45 graden dus heb besloten dat katten binnen mogen blijven hier is het namelijk 'maar' 27,5 graden wat doet die witte kat lekker op schoot liggen ::) .
Nu van schoot af wil meneer weer naar buiten pff moet er niet aan denken nu maar straks nog een was buiten ophangen en dan snel naar binnen want het is gewoon gevaarlijk warm in de tuin.
Door Kim_S
Anne in Duitsland schreef: Kom maar naar tante Anne allemaal: 25 graden, stralende zonneschijn, sympathiek briesje, en geen mug te bekennen! Ben zóóó blij dat ik niet in Zuid West-Europa zit momenteel!

Stuur je adres even, rijden we nu meteen weg  :biggrin2:

Sjucht, nee wees niet bang, manlief moet morgen gewoon weer werken...  :rant:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door