Dan heb je dus exact hetzelfde probleem als ik nu met Jones heb. Inderdaad anders maar koekjes in een bak water of gewoon zo in huis verstoppen en laten zoeken.koekje schreef: @lil: Baasjes missen lijkt mee te vallen, ze heeft het hier goed naar d'r zin en is dol op Ot en Sien (is niet wederzijds). Energie niet kwijt kunnen klinkt wel logisch. Als ze naar het bos gaat, moet ze wel (veel) hijgen en wordt de tong langer en ik vind dat maar eng. Dus krijgt ze overdag weinig tot niets te doen en krijgt ze 's nachts een grote ronde los extra.
Het weer
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
-
Lil
Re: Het weer
Nah, het is hier 31 graden binnen, dus ze krijgt voorlopig alleen rust.
- MarijeEnBoomer
- 5-sterren

Na een lekker bad met koekhappen is ze met d'r natte lijfje binnen op de koude tegels gaan liggen 
We mogen straks een uurtje eerder naar huis vanwege de warmte. Vooral voor mijn collega's in de productie, daar is het bijna niet te doen.
En wij op kantoor moeten dus de airco uit en de hete auto in 8) Maar ik ga wel
En wij op kantoor moeten dus de airco uit en de hete auto in 8) Maar ik ga wel
Net even de weekboodschappen gedaan en naar de Welkoop geweest, wat ben ik blij met de airco in de auto.
Het is nu op de dak thermometer buiten 35,2 en we moeten vanmiddag naar het GGZ voor een ellenlange bespreking, ik hoop dat ze daar airco hebben anders gaat het een erg kort gesprek worden. 8)
Net een kerstliedje op radio gelderland.

Het is nu op de dak thermometer buiten 35,2 en we moeten vanmiddag naar het GGZ voor een ellenlange bespreking, ik hoop dat ze daar airco hebben anders gaat het een erg kort gesprek worden. 8)
Net een kerstliedje op radio gelderland.
Laatst gewijzigd door keetje op vr 02 aug 2013, 13:11, 1 keer totaal gewijzigd.
-
calimero_a
- 4-sterren

ik geniet, ik beschouw dit weer maar als een te vroeg verjaardagscadeautje, want morgen hebben ze het over 20-23 graden 
Maar vandaag geniet ik met volle teugen!
Maar vandaag geniet ik met volle teugen!
- Angelique
- 5-sterren

Het is best warm
net door m'n rug gegaan, dus pijnstillertje erin en maar lekker onderuit met het Ipadje in een stoel hangen.
Als het bestond liet ik me spontaan naar de zuidpool beamen. Ik voel de hitte echt vanuit m'n lichaam naar buiten komen.
En zelfs met deze hitte doen m'n gewrichten pijn..dus geef mij dan maar 21 graden.
En zelfs met deze hitte doen m'n gewrichten pijn..dus geef mij dan maar 21 graden.
- renate1982
- 4-sterren

Dan heb ik vast kruisingenChantalKrijn schreef: Tyke ligt ook te bakken in de zon. Bullen houden toch niet van warm weer?![]()
Ik ben maar naar binnen gevlucht, de zon schijnt nu pal in me tuin. 34 graden in de schaduw.
Binnen is het nu 25 graden valt nog mee dus.
Ik zit in de nachtdienst , heb er tot nu toe 2 uur slaap opzitten
-
hannabelgje
- 5-sterren

Ik zou logeerhond een mensenwaterijsje geven. Dat wordt hier erg op prijs gesteld en voor een keertje kan dat vast niet veel kwaad.
Hier nu bij het weerstation 32 graden. In de tuin is het een stukkie warmer.
Hier nu bij het weerstation 32 graden. In de tuin is het een stukkie warmer.
-
hannabelgje
- 5-sterren

Herstel 33
- me and my boys
- 5-sterren

- Contacteer:
dacht ff lekker te gaan zonnen..... maar dan ligt er straks een vetvlek...
dus toch maar binnen blijven
dus toch maar binnen blijven
Die hebben we allemaal zelf opgegeten vorige weekhannabelgje schreef: Ik zou logeerhond een mensenwaterijsje geven. Dat wordt hier erg op prijs gesteld en voor een keertje kan dat vast niet veel kwaad.
Ik zou dat toch niet doen, herders kunnen best gevoelig op de maag en darmen zijn toch? Er zijn best honden die aan de dunne gaan van koud water of ijs...koekje schreef: Die hebben we allemaal zelf opgegeten vorige week![]()
![]()
Ik krijg zo visite, ziekenbezoek. Pffff......