Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Pauline
Geen idee hoe warm hier is, aan het water is het heerlijk. In de schaduw van de bomen, goed te doen. De rest van de dag laten we maar op ons afkomen.
Door keetje
Hier nu 27,6 graden.
Alles zit potdicht, de rolluiken naar beneden.Ventilatoren aan.
De buitendieren extra water en 2 parasols, ventilator in de garage bij de caafjes. Meer kan ik niet doen.
Ik heb nog 4 flessen water en 2 icepods in de vriezer, die gaan we vanmiddag in de strijd gooien.
Door Monique77
Hier is het al bloedheet en moet helaas alles open hebben ivm de schilders die mijn kozijnen gaan proberen te verven (ben al gewaarschuwd, dat als het gaat blazen ze ermee stoppen)
Dus dit word een dagje afzien, en vanavond pas richting water, en de mannen hebben het nu al best zwaar  :-\
Door Lil
10 uur en boven de 30 graden. Ben gevlucht naar pa. Temperatuur in huis 21 graden. Als dat kreng aanslaat heb ik het soms eventjes koud.
Door Jantina
Aangezien ik net al bijna van mn stokkie ging toen ik de kippen ging voeren en twee ontsnapte kuikens moest vangen, wordt het de rest van de dag binnen bivakkeren en wat klusjes doen. Hondjes vinden dat ook niet erg... Ramen en deuren gesloten, ven aan en de deur van het kantoor open waar een airco staat, die koelt het best wel een beetje door naar de keuken gelukkig. Ben erg blij dat t morgen weer gedaan is met de hitte!
Door Nynke
Buiten nu 30 in de schaduw, binnen 26 met ventilator. Blijf ademen, zennnnn. De kippies lopen los en kunnen dus heerlijk in de schaduw onder de hortensiastruiken zitten.

De wolfjes zijn bij de trimmer, ik ben zo benieuwd !!!!!!
Door Lizzy
*Dorothea* schreef: m'n moeder zag vanmorgen iemand fietsen met een malamute  :-X
Goed idee! :-X
Door Martine-Tom
Hier is zojuist een mus letterlijk dood van het dak gevallen...mag ik dan zeggen dat het echt warm is?  :o
Door Lizzy
Martine-Tom schreef: Hier is zojuist een mus letterlijk dood van het dak gevallen...mag ik dan zeggen dat het echt warm is?  :o
Bij letterlijk mag het :o
Door Lizzy
MarijeEnBoomer schreef: Die witte van mij is gestoord hoor! Die ligt te bakken in de zon :o
Da's inderdaad echt gestoord :o. In de zon is het zomaar 38 a 39 graden :o
Door Martine-Tom
Lizzy schreef: Bij letterlijk mag het :o
Ja...hij zat op de dakpannen, viel om, stuiterde op het zonnescherm en viel zo in de tuin... :o
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door