Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door orinake
inni schreef: en dat helpt ook, ontspannen is immers goed (als alles er klaar voor is  ;) )
inderdaad. 3/4 van de bevallingen begint pas als je zelf helemaal ZEN bent :)
Ik weet dat het moeilijk is, maar probeer je zoveel mogelijk te ontspannen.
Neem een goed warm badje, vraag een massage aan je ventje, ...
Door orinake
orinake schreef:
De babyboom lijkt echt begonnen nu.
Tot nu toe werden geboren (op ik denk een kleine 2 weken)
Mirthe en Rens
Chloë
Kyra
Leon

Nu wachten op Wenche. 31 juli bevalt een vriendin van me met KS dus daar wachten we dan ook op!
Het lijstje mag aangevuld worden met Robbert.

Wenche, hier brand een kaarsje voor jouw hoor meisje, want het word weer warm de komende uren/dagen!
Door *Marga*
Er was toen hier een baby die heel vroeg is geboren woog nog geen kilo volgens mij, weet iemand hoe het daar mee gaat?

Verder alle as moeders veel succes met de laatste loodjes...
Door MargaS
Pfffff, ik puf al en ben gelukkig niet zwanger. Eerste was 2 weken te laat, tweede twee en halve week en de derde drie weken. Ze waren 9, 9,3 en 9.7 pond. Allemaal gewoon thuis geboren.
Hou vol dames. Het komt heus.
Door orinake
En we zijn nog steeds wakker ;)
ventilator staat al flink te draaien boven om het tegen straks toch wat koeler te krijgen.

Ik houd men hart al vast voor morgen :( 37°C dat word puffen!
Ik denk dat ik maar een voorraad water in de koelkast ga stoppen.
Ik heb vandaag maar liefst 3L water gedronken, 1L fruitsap en 1L appeltiser.
Ik heb echt het idee dat het gewoon sneller door me heen loopt dan dat ik het kan drinken :s

Nu er ligt al 3L bruiswater koel, een fles van 2L plat water en nog 5 of 6 flesjes van 33cl plat water.
Dus we komen de eerste uurtjes wel toe :)
Door Jantina
Ooooh is het geboren??? Wat super fijn!!! En mooie naam zeg!

(ik heb voor vdaag gepland dat ik de deur niet uit hoef, hooguit t zwembadje in. Ziekenhuiskoffertje inpakken - na veel weeen gisteren nu haast mee... - laatste wasjes doen enz)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door