Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

wenche schreef: Maar als je kolft en dus via sonde voed, kun je dan daarna wel gewoon live voeden als je ze weer thuis hebt?.
soms is dat moeilijk, hier wilde jay na week ziekenhuis echt niet de borst.
ik heb dus tot 11 maanden gekolft~en dus nooit andere melk dan borstvoeding gegeven...
Door saiko
danielle1980 schreef: soms is dat moeilijk, hier wilde jay na week ziekenhuis echt niet de borst.
ik heb dus tot 11 maanden gekolft~en dus nooit andere melk dan borstvoeding gegeven...
Ik moet ze straks regelmatig aanleggen en dan hopen dat ze gaan drinken
Ik ben heel benieuwd
Door orinake
Jantina schreef: Lieve help, deze benauwdheid is echt even geen doen als je zwanger bent!!! #klaagmodus weer uit#
Lastig he mie!
Hier in Nevele zit er bijna geen zuurstof meer in de lucht.
Het is echt zwaar om te ademen.
Pfff.
Nog niet te veel last van onweer daar?
ik mag zodadelijk beginnen dweilen in de achteruit, het water liep langs de achterdeur weer binnen.

Hier ook weer dikke voeten a volonté. Op de duur begint dat ferm pijn te doen :(
Och ja nog 3 weekjes te gaan en dan heb ik mijn prachtig wondertje in men armen!

De babyboom lijkt echt begonnen nu.
Tot nu toe werden geboren (op ik denk een kleine 2 weken)
Mirthe en Rens
Chloë
Kyra
Leon

Nu wachten op Wenche. 31 juli bevalt een vriendin van me met KS dus daar wachten we dan ook op!
Door saiko
Echt een baby boom inderdaad mijn vriendin is vandaag bevallen en de andere moet nog een paar weekjes mijn buurvrouw is ook bijna aan de beurt  :) zo leuk al die kleine hummeltjes  :D
En heb wel medelijden met alle zwangere dames
Al zijn mijn voeten ook nog steeds mega :o gewoon pijnlijk
De humpies doen het goed al werd rens te geel en ligt nu weer in de couveuse met blauwe lamp
Vanmorgen ook geprobeerd borstvoeding te geven, mirthe deed het erg goed, rens vond het nog maar niks  ;)
Door Decibels
saiko schreef: Ik wou even laten weten dat ik 23 juli ben bevallen na een zwangerschapsduur van 33 weken van rens 18.23 uur 2180 en 43 cm en mirthe 18.29 uur 1995 gram en 43.5 cm
Naar omstandigheden doen ze het goed, ze liggen in de couveuse ademend al wel zelf
Ik mocht vandaag naar huis, wel raar om ze achter te laten maar ze zijn in goede handen
Gefeliciteerd met de geboorte van Rens en Mirthe...!!
Door Riek
saiko schreef: Ik wou even laten weten dat ik 23 juli ben bevallen na een zwangerschapsduur van 33 weken van rens 18.23 uur 2180 en 43 cm en mirthe 18.29 uur 1995 gram en 43.5 cm
Naar omstandigheden doen ze het goed, ze liggen in de couveuse ademend al wel zelf
Ik mocht vandaag naar huis, wel raar om ze achter te laten maar ze zijn in goede handen
Gefeliciteerd met je tweeling.
Mooie namen heb je gekozen.
Door *Marga*
saiko schreef: Echt een baby boom inderdaad mijn vriendin is vandaag bevallen en de andere moet nog een paar weekjes mijn buurvrouw is ook bijna aan de beurt  :) zo leuk al die kleine hummeltjes  :D
En heb wel medelijden met alle zwangere dames
Al zijn mijn voeten ook nog steeds mega :o gewoon pijnlijk
De humpies doen het goed al werd rens te geel en ligt nu weer in de couveuse met blauwe lamp
Vanmorgen ook geprobeerd borstvoeding te geven, mirthe deed het erg goed, rens vond het nog maar niks  ;)
Hoe gaat het met jou???
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door