oh gefeliciteerd! Jammer dat ze niet nog wat langer wilden blijven zitten maar zo te lezen doen ze het heel erg goed!
Geniet er maar lekker van!
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
wenche schreef: Maar als je kolft en dus via sonde voed, kun je dan daarna wel gewoon live voeden als je ze weer thuis hebt?.soms is dat moeilijk, hier wilde jay na week ziekenhuis echt niet de borst.
danielle1980 schreef: soms is dat moeilijk, hier wilde jay na week ziekenhuis echt niet de borst.Ik moet ze straks regelmatig aanleggen en dan hopen dat ze gaan drinken
ik heb dus tot 11 maanden gekolft~en dus nooit andere melk dan borstvoeding gegeven...
saiko schreef: Ik moet ze straks regelmatig aanleggen en dan hopen dat ze gaan drinkenspannend he
Ik ben heel benieuwd
Jantina schreef: Lieve help, deze benauwdheid is echt even geen doen als je zwanger bent!!! #klaagmodus weer uit#Lastig he mie!
saiko schreef: Ik wou even laten weten dat ik 23 juli ben bevallen na een zwangerschapsduur van 33 weken van rens 18.23 uur 2180 en 43 cm en mirthe 18.29 uur 1995 gram en 43.5 cmGefeliciteerd met de geboorte van Rens en Mirthe...!!
Naar omstandigheden doen ze het goed, ze liggen in de couveuse ademend al wel zelf
Ik mocht vandaag naar huis, wel raar om ze achter te laten maar ze zijn in goede handen
saiko schreef: Ik wou even laten weten dat ik 23 juli ben bevallen na een zwangerschapsduur van 33 weken van rens 18.23 uur 2180 en 43 cm en mirthe 18.29 uur 1995 gram en 43.5 cmGefeliciteerd met je tweeling.
Naar omstandigheden doen ze het goed, ze liggen in de couveuse ademend al wel zelf
Ik mocht vandaag naar huis, wel raar om ze achter te laten maar ze zijn in goede handen
saiko schreef: Echt een baby boom inderdaad mijn vriendin is vandaag bevallen en de andere moet nog een paar weekjes mijn buurvrouw is ook bijna aan de beurtHoe gaat het met jou???zo leuk al die kleine hummeltjes
En heb wel medelijden met alle zwangere dames
Al zijn mijn voeten ook nog steeds megagewoon pijnlijk
De humpies doen het goed al werd rens te geel en ligt nu weer in de couveuse met blauwe lamp
Vanmorgen ook geprobeerd borstvoeding te geven, mirthe deed het erg goed, rens vond het nog maar niks![]()