Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Lizzy schreef: Tjonge, ik hoop voor jou dat zijn hormonen snel gaan rusten!!!

Ben blij dat hij weer thuis is en helemaal OK is Evelyn! Ik zou hem lekker die relax-capsules geven hoor. Of het helpt tegen een hond die zoooo over 'de rooie' is...? Ik hoop het voor je! Plak hem anders achter het granol ;D!
Ik hoop het ook! Ok, ik geef hem twee capsules, en dan maar hopen dat ie wat rustiger wordt!

Ik weet niet wat granol is, maar ik wil hem er met plezier achterplakken ;) ;D
Door Hitam
St. Janskruid is bij mijn weten meer een antidepressivum. Klinkt nu niet of hij dat nodig heeft.

Bovendien combineert het slecht met veel medicijnen. Het zorgt ervoor dat de lever sneller werkt en dus worden veel medicijnen sneller afgebroken.

Je hebt niet toevallig Rustcompositum van de Groene Os bij de hand?
Door Lizzy
Hitam schreef: St. Janskruid is bij mijn weten meer een antidepressivum. Klinkt nu niet of hij dat nodig heeft.

Bovendien combineert het slecht met veel medicijnen. Het zorgt ervoor dat de lever sneller werkt en dus worden veel medicijnen sneller afgebroken.

Zit wel meer in hoor, namelijk: haver, hop, passiebloem, valeriaan, levendel, kleefkruid, meidoorn, heermoes, paardebloem, helmkruid.
Door Eef+Stippels
Hitam schreef: Bij honden wel ;D
Het duurt meestal wel een paar weken voordat het werkt. De hormonen zijn niet meteen uit zijn bloed.
Mijn da zei dat ie na ongeveer een maand niet meer vruchbaar is.... Bestaat er niet iets om zijn hormonen sneller uit het bloed te laten gaan ;) ;D Dan wil ik dat nu direct proberen ;D
Door Truus
Hoi Evelyn, gelukkig is het achter de rug en nu maar hopen dat hij iets rustiger wordt .
Het resultaat zie je niet gelijk dus even geduld.
Een knuffel voor Qyan :-*
Hitam schreef: St. Janskruid is bij mijn weten meer een antidepressivum. Klinkt nu niet of hij dat nodig heeft.

Ik had de relaxcapsules al gegeven, voordat ik dit las :-\
Er zit niet alleen st janskruid in hoor, maar dat was het ingredient waarover ik wel eens had gehoord dat het niet goed combineert met andere medicatie. Verder heb ik alleen hop in huis...
Door Lizzy
Evelyn schreef: Doe ik net zijn onderbroek uit om zalf op zijn zak te doen, zie ik dat ie een enorme stijve heeft ::)
Ooit een kerel meegemaakt die na zijn castratie nog bloedgeil is?? :-X
Whahahahahahahahahahahaha!!!!!

Oh meis, wat ERUGGGG voor je. Ja sorry, ik kan er niks aan doen maar ik moet er toch om lachen :-[
Door Lizzy
[quote="Evelyn"]
Ik had de relaxcapsules al gegeven, voordat ik dit las :-\
Er zit niet alleen st janskruid in hoor, maar dat was het ingredient waarover ik wel eens had gehoord dat het niet goed combineert met andere medicatie. Verder heb ik alleen hop in huis...
[/quote]

Scroll even naar boven! Ik heb Tannetje verteld wat er nog meer in zit en daar heeft zij weer op gereageerd!
[quote="Lizzy"]
Whahahahahahahahahahahaha!!!!!

Oh meis, wat ERUGGGG voor je. Ja sorry, ik kan er niks aan doen maar ik moet er toch om lachen :-[
[/quote]

Het klinkt ook wel heel grappig (als je hem niet zelf in huis hebt!! ;D) en het is zo'n vaag gezicht om zo'n wanhopig beest te zien :o
Wat ik het toppunt vond is dat ie gewoon op zijn hoofd liet poepen en plassen! Echt het stuiterde zo van zijn hoofd op de grond!! Ik gaf hem de dag daarvoor een dikke kus op zijn snuit, en ik dacht nog, wat stinkt ie toch naar poep, maar ik kon me niet bedenken waardoor dat zou kunnen, nou heb ik het gezien :-X
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door