Dit is een vraag en aanbod rubriek voor BARF ingredienten en de Verzamelplaats

Moderator: Charlie Angel

Door doranto
eelke schreef: Als het nodig is mag het hier (Bergen op Zoom) logeren, ik kan alleen zelf niet rijden. Dus als er iemand deze kant op komt?
Dank je wel voor het aanbod! Dat is inderdaad al een heel stuk dichterbij voor mij (scheelt op en neer zo'n 80 km.)
Nóg beter is het denk ik als ik dan degene die het eventueel richting jou vervoert, onderweg ontmoet en het daar over neem.... ;)

veranderd: Er is inmiddels een oplossing gevonden. Via-via komt het als het goed is begin augustus deze kant op.
Fijn hoor, dat er zoveel aardige mensen zijn op barfplaats :)
Laatst gewijzigd door doranto op di 16 jul 2013, 20:30, 1 keer totaal gewijzigd.
Door doranto
adjanityson schreef: Ik wil deze week bij Degomeat gaan bestellen,
zodat er vrijdag 2 augustus geleverd kan worden

wil er iemand meebestellen?
Zou graag een kilo of 20 biologische kipkarkas mee willen bestellen. Alleen zitten er wel 2 maren aan.
De eerste is dat als ik karkas bestel ik ook karkas wil en géén kale botten erbij gestopt, of zoals de keer ervoor, toen de karkassen waren opgevuld met vet en vellen van andere kippen. Als je dat bij het bestellen aan Henk door wilt geven, wil ik graag meedoen.
Het tweede punt is, dat we alleen op dinsdag of donderdag in de middag op kunnen halen. Ik weet niet of jij de mogelijkheid hebt om het indien nodig tot een van die 2 dagen in de vriezer te stoppen?
Door PLientje
adjanityson schreef: Ik wil deze week bij Degomeat gaan bestellen,
zodat er vrijdag 2 augustus geleverd kan worden

wil er iemand meebestellen?
Waarschijnlijk wel, ik kijk straks thuis even. Waar zou het opgehaald moeten worden?

En hoe is de kwaliteit bij Degomeat? Ik zou wat bot willen bestellen.
Door adjanityson
@ plientje: Het zou dan gaan om de afhaal locatie: Aalst / Eindhoven (1 minuutje bij van de Valk vandaan)
het bot wat ik bij de vorige bestelling had was gewoon goed

@Doranto: 20 kilo kan ik helaas echt niet kwijt. Mijn vriezer zit dan al vol met mijn eigen bestelling
Door doranto
adjanityson schreef:
@Doranto: 20 kilo kan ik helaas echt niet kwijt. Mijn vriezer zit dan al vol met mijn eigen bestelling
Jammer :(
Als iemand anders uit Eindhoven (of op de route Eindhoven - Kaatsheuvel) mee wil bestellen die het wél tot dinsdag of donderdag zou kunnen bewaren, hoor ik dat graag.
Of misschien komt er iemand deze kant op waar het mee zou kunnen meeliften?
Door eelke
adjanityson schreef: ow haha ik had de mail wel gelezen maar had er niet uit opgemaakt dat ze op vakantie gingen
Ze hadden een paar weekjes terug een mail over de vakantie gedaan, en een paar dagen terug inderdaad nog een mail over het bestellen enzo.
Door doranto
eelke schreef: Ze hadden een paar weekjes terug een mail over de vakantie gedaan, en een paar dagen terug inderdaad nog een mail over het bestellen enzo.
Kennelijk niet alle klanten. Heb niets voorbij zien komen (of moet zijn dat ik het gemist heb)
Door doranto
eelke schreef: 24 juni heb ik een mail gehad.
Hier niets gezien, terwijl ik toch al verschillende keren wat besteld heb, en ook behoorlijk wat keren contact heb gehad met Henk. Vreemd.
Zal hem eens een mailtje sturen als hij terug is.
 Terug naar “Vraag en Aanbod BARF ingredienten en Verzamelplaats”

Barfplaats wordt gesponsord door