Ollie schreef: Ooow ???maken we
Maar ik wil eingelijk helemaal geen brokken voeren
Ik ben nu echt wel rijp voor het gekkenhuis.
Leoooooooooooooooo is hier ook een speciaalhoekje te maken voor gekken zoals mij? ???![]()

8)
Moderators: koekje, pearlsofpassion
Ollie schreef: Ja maar ik kreeg hier de adviezen om dan maar blik te gaan voeren, omdat dat altijd nog beter is als brok..je moet gewoon kijken wat het beste bevalt Ingrid, als je aan iedereen advies vraagt krijg je allemaal verschillende adviezen, dat is nu eenmaal zo, als Jesse aan de diaree gaat van blik dan geef je geen blik.
Ik heb hem vanmorgen een beetje haaskarkas gegeven, dat heeft hij smakelijk opgegeten.
Nu ligt er kalkoenfilet in z'n bak, dus afwachten of hij dat gaat opeten..![]()
sylvia schreef: je moet gewoon kijken wat het beste bevalt Ingrid, als je aan iedereen advies vraagt krijg je allemaal verschillende adviezen, dat is nu eenmaal zo, als Jesse aan de diaree gaat van blik dan geef je geen blik.Het liefste geen van beide, maar als ik dan toch moet kiezen, wil ik toch eingelijk wel het beste van de 2.
Ik denk dat het blijven vragen geen zin heeft, je hebt heel veel advies gekregen en brok of blik blijft beide doodgekookte zooi, jou de keus welke doodgekookte zooi je het liefste geeft
Ollie schreef: Het liefste geen van beide, maar als ik dan toch moet kiezen, wil ik toch eingelijk wel het beste van de 2.Maar vergis je niet ook in brok zitten de verslavende smaakstoffen dus dat is lood om oud ijzer met de verslaving aan blikvoer. En geloof me het over zetten van blik naar vers is veel gemakkelijker als het overzetten van brok naar vers.
Alleen is dat volgens de ene blik, en volgens de ander brok.
Ik zelf denk dat blik beter is, omdat er veel meer vocht inzit, maar aan de andere kant denk ik, als ik nu blik erbij ga geven dat hij straks helemaal geen vers meer wil eten!
Hij eet nu toch nog 1 x per dag vlees, en de rest brok.
Als hij eenmaal wat ouder is, ga ik er ook niet meer zo moeilijk over doen dat hij te weinig eet!