Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door ine
Paul_Barte schreef: Jack,

Het kan zijn dat ik iets heb gemist maar wat eet je hond??
Heel veel honden (net als kinderen trouwens) reageren op de z.g. E-nummers in etenswaren c.q. voer.
Conseveringsmiddelen, bewaarstoffen, smaakstoffen, kleurstoffen enz, enz.

Door je hond GEEN brokken meer te geven kun je al die E-nummers uitsluiten en veel honden reageren hierop met hun gedrag!!

Visolie kun je rustig uitproberen want de positieve reacties zijn legio en baat het niet dan schaad het niet!!

Ergens anders had ik het ook al neergezet, maar onze Joop is een vrij drukke en bezige hond. Hij heeft de eerste 4 jaar van zijn leven alleen brokken gegeten. Nu hij, op een enkele uitzondering na, helemaal op kompleet versvlees staat, is hij veel handelbaarder en rustiger! Hij is nog steeds snel en actief, maar toch anders! Natuurlijk kan ook hier zijn leeftijd meespelen, maar toch heb ik het gevoel, dat het ook door het voer komt!
Door jeanne
jack schreef: bedankt voor je snelle reactie.
wie van jullie geeft visolie aan de honden en kan iets vertellen over de reacties.
Welk merk geef je en welke hoeveelheid.
groetjes jack
Ik geef visolie van Paul, ;D
Als ik het niet geef, verhaart ze als een gek.
Door diana
kan dus beter een glaasje visolie nemen wanneer het erg druk is op mijn werk....
wordt soms hyper van die telefoontjes....
of om in het weekend lekker te relaxen.
dus Paul,
bij de volgende bestelling graag weer wat zalmolie!!!!
groetjes hoor.
Door jolly64
Mijn dierenarts advieseerde mij om mijn malteser anderhalve ml visolie te geven per dag
Het is volgens mij erg goed spul
Ik denk ook vooral voor de mensen ivm hart en vaatziektes
Mischien kan ik het voor alemaal kopen ;D
Zijn we eerdaags verslaafd aan visolie ;)
Gr Jolanda
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door