Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door orinake
leuk buikje!
Hier nog steeds geen buikfoto's.
Volgens Fanne begint men buik fel te zakken (geen idee ik zie men voeten toch al even niet meer dus of hij nu gezakt is of niet geen idee ;))
Gisteren al wat spulletjes ingepakt voor het ziekenhuis.
Moet vanmiddag nog wel even opnieuw de stad in, nog wat kledij halen voor mij en voor ons prutske.

De nestdrang is hier ferm toegeslagen nu.
Badkamer is volledig gesopt, enkel het raam nog kuisen en 1 kast afwassen die nu vol boeken ligt.
Slaapkamer van Eneas en Eowynn is volledig gesopt, enkel nog raam kuisen en gordijnen wassen.
Slaapkamer van ons woelwatertje: ben ik aan bezig, moet nog gestofzuigd en gedweild worden, de ramen en de gordijnen.
Onze slaapkamer jah das een van de laatste dingen waar ik aan begin, die staat er momenteel bij alsof er een bom ontploft is ;)
Beneden moet ik nog zo goed als alles doen.
Maar dat is voor komende week ergens, tegen dan kan ik het park enz zetten en dan scheelt dat ook weer een hoop rommel :)

fanne moet vandaag nog een keer naar het containerpark rijden met een volle remork en kofferbak zoals woensdag, maar vandaag ga ik hem alleen laten rijden en blijf ik thuis aangezien de kindjes thuis zijn nu.

Geniet nog van het lekker warme weer vandaag!!!!
Door Jantina
Bij mij is de baby ingedaald trouwens volgens de verloskundige gisteren.
Zo naar mn werk, zie ik erg tegenop, de autorit. Officieel laatste werkdag dus even gedag zeggen en mijn lease auto inleveren. Heb gekozen om hem niet te gebruiken tijdens verlof, we hebben onze eigen auto voor de deur staan en het scheelt maandelijks aardig wat centjes aangezien ik vol prive gebruik had. Dan nog naar de Chiropractor vanmiddag, heb haar wel even nodig, haha.
Door Sonja
Gisteren was mijn laatste werkdag. Hoefde maar een halve dag en pffff, ik was er echt aan toe. Overdag gaat het nog wel, maar ik slaap iedere keer zo slecht en dat breekt dan toch op. Gistermiddag naar de touretappe zitten kijken, maar een heel stuk gemist omdat ik in slaap was gevallen. Waren ze ineens aan de 2e x Alpe d'Huez bezig terwijl ik de eerste helemaal niet had meegekregen :biggrin2:
Nu hoef ik lekker helemaal niks meer. Alleen op het gemakje een beetje huishoudelijk werk, paardje een beetje rondslingeren en de hondjes laten plassen. Paardrijden ben ik sinds vorige week toch maar mee gestopt, vond toch dat m'n buik de balans zo langzamerhand niet meer ten goede kwam en dan ga ik geen risico's opzoeken. Mis het wel, maar ik heb het toch nog lang volgehouden, dus niks te klagen.
Door Cupcake
Owww laatste werkdag.......ik verlang ernaar, maar mag nog 4 weken.
Hier collega's met vakantie dus ik mag én veel extra werken én met invalkrachten, dus moet er een tandje bij doen, én elke ochtend het bos in met hondlief én elke avond nog een uur met het peerd aan de wandel (die op haar ouwe dag aan haar tweede jeugd begonnen is, dus ik denk dat ik er gewoon weer vaker opklim)
Gelukkig slaap ik nog wel goed, maar m'n voeten willen 's avonds echt niet meer.....
Door wenche
Hier net een week 4-daagse er op zitten... Wat een drukte zeg... Merk dat ik met mijn 39 weken toch een eind minder kan hebben...
De kleinste dingetjes raak ik door van de leg, sjaggie tegen lief omdat hij niet de juiste respons gaf (had er net 200km wandelen op zitten, dus dacht niet helder na :p)
Slaap 's nachts echt nauwelijks... Lig er wel om 22.00 in, maar slaap pas tegen 1.00/1.30, om vervolgens om 6.00 weer klaarwakker te zijn...
Vandaag nog een dagje bankhangen in het huis van schoonzusje (de rest is het huis van oma leeghalen) en dan vanavond weer in mijn eigen huisje/bedje :)
Door orinake
hier een minder dagje vandaag.
Vannacht amper 3u geslapen van de pijn (rugpijn en harde buiken, daarbij een beebje dat je maag om zeep helpt is een slechte combi.
Dus ipv vandaag boven verder te poetsen word het een dagje ind e zetel en wat wasjes draaien en plooien.
Het is hier gelukkig wat frisser vandaag dus dat scheelt ook wel maar toch.
Ik ga zodadelijk weer wat proberen rusten op de zetel en dan de tijd aftellen tot fanne thuis is rond 17u30.
Door Jantina
Nee, waar zou dat goed voor kunnen zijn?

Hier na een rotnacht met rugpijn een goede dag! Manlief is vrij dus vanmorgen naar de babyzaak geweest en nog wat geshopt, boodschappen gedaan en toen wilden we nog winkelen voor een paar nette pyama's enzo. Goed geslaagd! Denk dat de chiropractor gisteren goed werk heeft geleverd dat het vandaag zo fijn ging. Ook errrrug fijn dat het minder heet is!!!
Door Sieglinde
Jantina schreef: Nee, waar zou dat goed voor kunnen zijn?

Hier na een rotnacht met rugpijn een goede dag! Manlief is vrij dus vanmorgen naar de babyzaak geweest en nog wat geshopt, boodschappen gedaan en toen wilden we nog winkelen voor een paar nette pyama's enzo. Goed geslaagd! Denk dat de chiropractor gisteren goed werk heeft geleverd dat het vandaag zo fijn ging. Ook errrrug fijn dat het minder heet is!!!
Bevalling vlotter te laten verlopen is mij gezegd
Door orinake
waaaaaaaaaaaah Jantina je doet er me aan denken dat ik ook nog pyjama's moet gaan halen!
Mijn valiesje zit al bijna vol (ben stillaan alles aan het inpakken) en kheb het gevoel de helft te vergeten!
Door orinake
Jantina schreef: Ok, ik moet het dan dus niet doen omdat ik al een veel te hoge spierspanning heb ( waardoor ik moet bevallen met ruggeprik). Maar voor de anderen misschien wel iets?
hier idem, nog meer spanning op men spieren en ik trek het niet meer. Loop nu al gans verkrampt van de harde buiken en rugpijn :s
Nog een goed weekje en ik mag weer op controle.
Nog 3 weekjes en 6 dagen als we op onze eerste datum voort gaan :)
Door Alba
Sonja schreef: http://kruiden.hetbewustepad.nl/index.p ... 15&kg_id=7

Volgens mij zijn er ook wel mensen hier die het hun teef hebben gegeven tijdens loopsheid of dracht.
Ik ben niet zwanger maar ik geef het mijn teef juist NIET na een dekking en tijdens dracht. Wel na een loopsheid als niet gedekt.
Als je het al drinkt, alleen vlak voor je zou moeten bevallen. En erna is het zeker wel goed!!
Het zet de baarmoeder aan tot 'schoonmaken', daar zit je niet op te wachten als je kindje nog veilig in mama's buik moet blijven ;).
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door