Hier kun je al je vragen en problemen kwijt over het zelf samenstellen voeding voor katten.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

Door geer
Ollie, echt, het maakt in feite geen z*k uit welk merk brokken je geeft ;) Als je het puur geeft omdat je wilt dat poes blijft groeien, dan zou ik gewoon een van de (natuurlijke) merken kiezen die hij lust en die blijven voeren. Of afwisselen. Toen ze hier nog brokken kregen, kregen ze vanalles door elkaar, zolang ze het maar aten. Iedereen heeft wel weer andere ervaringen met een bepaald merk, zo blijf je aan de gang... En...brokken blijven tOch brokken ;)
Door Ollie
geer schreef: Ollie, echt, het maakt in feite geen z*k uit welk merk brokken je geeft ;) Als je het puur geeft omdat je wilt dat poes blijft groeien, dan zou ik gewoon een van de (natuurlijke) merken kiezen die hij lust en die blijven voeren. Of afwisselen. Toen ze hier nog brokken kregen, kregen ze vanalles door elkaar, zolang ze het maar aten. Iedereen heeft wel weer andere ervaringen met een bepaald merk, zo blijf je aan de gang... En...brokken blijven tOch brokken ;)
Ja daarom vind ik het ook zo moeilijk.. ::)maar ik wil best een blikvoer gaan proberen.
Door geer
Ennn...op de plaats van 'brokken' zou natuurlijk ook 'blikvoer' kunnen staan ;) 8)
Door geer
Waarom wissel je het niet af? 'T hoeft toch niet of-of te zijn? 'T kan ook en-en zijn! ;D
Door geer
Ollie schreef: ??? ::) :-\ :'(
Je kan toch EN brokjes EN blikvoer geven? 's Ochends brok, 's avonds blik... Niet huilen hoor!
Door geer
Ho, overigens...wij verkopen in de winkel Arden Grange, en veel mensen zijn daar erg tevreden over! ;)
Door Ollie
geer schreef: Je kan toch EN brokjes EN blikvoer geven? 's Ochends brok, 's avonds blik... Niet huilen hoor!
Ik doe dat nu met vers en brok, maar wil uiteindelijk toch van die brokken af! Snappie?
Door Ollie
geer schreef: Ho, overigens...wij verkopen in de winkel Arden Grange, en veel mensen zijn daar erg tevreden over! ;)
:o Ik word gekkkk!! ;D
Door geer
Niet gek worden!!! ;D Wat de een bevalt, bevalt de ander absoluut niet. Is puur een kwestie van uitproberen, echt veel ontloopt het elkaar niet.
Door sylvia
Ollie schreef: :o Ik word gekkkk!! ;D
Ik was het al
Door Ollie
sylvia schreef: Ik was het al
Ik inmiddels ook...
Door tessa
Hi, hi, ja Ollie, je hebt mijn vriendin Marijke gesproken van solid gold, inderdaad, als ze eenmaal gaat praten kun je rustig de hoorn even naast je leggen en koffie gaan inschenken want ze praat nogal veel ;D. Ik voer aan mijn 15 jarige kat sinds 4 jaar solid gold omdat ie ook geen vers wil eten, voorheen at ie hills maar daarvan bleef ie spugen. Op solid gold doet hij en mijn andere kat het erg goed, goede ontlasting, goed in vacht en ze vinden het ook lekker. In december vorig jaar heb ik oa zijn nierwaardes laten testen dmv bloedonderzoek en alles was nog prima in orde, brokken zijn altijd tweede keus maar solid gold is naar mijn idee geen slechte keus.
Door Ollie
Ooow ???

Maar ik wil eingelijk helemaal geen brokken voeren :'(

Ik ben nu echt wel rijp voor het gekkenhuis.

Leoooooooooooooooo is hier ook een speciaalhoekje te maken voor gekken zoals mij? ??? ;D
 Terug naar “Vragen, problemen en discussie BARF en KVV”

Barfplaats wordt gesponsord door