Moderator: Lizzy
Ysa schreef: Ja , oke das duidelijk , maar omdat het "pas "met 8 maanden begonnen is , heeft ze toch waarschijnlijk wel traanbuisjes ???Ja denk ik ook wel, ze zullen wel verstopt zitten
Yvonne
Ysa schreef: Morgen om 9 uur breng ik Ysa weg...naar Dr Kappen:-((ja tuurlijk
Het wordt steeds "erger "met haar traantjes dus maar ff kijken of het op te lossen is...
Ik heb contact gehad met Dr Hein maar daar moest ze veel kans ook onder narcose en aangezien ze zich erg verzet ( tis een echte meid ! ) doe ik het maar bij de eigen DA
Duimen jullie voor mijn kleine schat ?
Yvonne![]()
Ysa schreef: Morgen om 9 uur breng ik Ysa weg...naar Dr Kappen:-((En hoeft ze bij Dr.Kappen niet onder narcose ??
Het wordt steeds "erger "met haar traantjes dus maar ff kijken of het op te lossen is...
Ik heb contact gehad met Dr Hein maar daar moest ze veel kans ook onder narcose en aangezien ze zich erg verzet ( tis een echte meid ! ) doe ik het maar bij de eigen DA
Yvonne![]()
Ysa schreef: Morgen om 9 uur breng ik Ysa weg...naar Dr Kappen:-((Oh
Yvonne![]()
Unique schreef: Ik zou willen dat ik je kon helpen,maar ik heb er helemaal geen ervaring mee.Helaas wel....maar ik ga vragen of een klein roesje ook kan/genoeg is....![]()