Hier kun je al je vragen en problemen kwijt over het zelf samenstellen voeding voor katten.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

Door Ollie
sylvia schreef: Ik zou die arden grange eens proberen.
Ik heb een pb van iemand gekregen die zei dat het troep is :-\ dus ik weet het ook niet!

Ik heb ook even bij canidae gekeken, maar heb geen idee of dat iets is?
Door sylvia
Ollie schreef: Ik heb een pb van iemand gekregen die zei dat het troep is :-\ dus ik weet het ook niet!

Ik heb ook even bij canidae gekeken, maar heb geen idee of dat iets is?
dat merk verdwijnt , dus dat is ook niets.
Door Ollie
[quote="sylvia"]
Dan zou ik gewoon Nutro proberen.
[/quote]

Dat is hier wel te krijgen volgens mij.

Bedankt voor je hulp! :-*
Door zurca
hier krijgen ze ook Nutro. De kat die alleen Nutro eet ziet er prima uit..En qua ontlasting lijken het net versvleesdrollen, klein, hard en stinkt niet..
De andere 2 krijgen ook cb en hebben ook prima ontlasting..
(lekker praatje ::) ;D)
Door Ollie
[quote="zurca"]
hier krijgen ze ook Nutro. De kat die alleen Nutro eet ziet er prima uit..En qua ontlasting lijken het net versvleesdrollen, klein, hard en stinkt niet..
De andere 2 krijgen ook cb en hebben ook prima ontlasting..
(lekker praatje ::) ;D)
[/quote]

Ik blijf het moeilijk vinden allemaal, aangezien brokjes zowiezo niet goed is! :-\
Door sylvia
[quote="Ollie"]
Ik blijf het moeilijk vinden allemaal, aangezien brokjes zowiezo niet goed is! :-\
[/quote]
ja nou ja als tie maar groeit zullen we maar zeggen
Door Ollie
[quote="sylvia"]
ja nou ja als tie maar groeit zullen we maar zeggen
[/quote]

Ja dat is inderdaad het belangerijkste op het moment!

Kunnen we later altijd nog zien!
Door Kefraya
't Is wat met die poezen he, ze willen nooit leuk meewerken :-\
Mag ik vragen waarom je perse brokken wil bijvoeren en geen blik? Ik denk nl. dat er betere blikvoeding op de markt is dan brok, of wil meneer dat ook niet?
Als Kefraya weer eens een dag heeft dat ze geen vlees wil, dan geef ik een hele dag brok en niets van vlees. Meestal is ze na een dag brok heel erg blij als er weer vers vlees is ;)
Door Ollie
[quote="Kefraya"]
't Is wat met die poezen he, ze willen nooit leuk meewerken :-\
Mag ik vragen waarom je perse brokken wil bijvoeren en geen blik? Ik denk nl. dat er betere blikvoeding op de markt is dan brok, of wil meneer dat ook niet?
Als Kefraya weer eens een dag heeft dat ze geen vlees wil, dan geef ik een hele dag brok en niets van vlees. Meestal is ze na een dag brok heel erg blij als er weer vers vlees is ;)
[/quote]

Het is zeker wat! :-\

Ik voer liever brok omdat hij nog in de groei is, en hij heeft van blikvoer meer nodig als van brokjes, en dat eet hij gewoon lang niet allemaal op.
Door sylvia
[quote="Ollie"]
Het is zeker wat! :-\

Ik voer liever brok omdat hij nog in de groei is, en hij heeft van blikvoer meer nodig als van brokjes, en dat eet hij gewoon lang niet allemaal op.
[/quote]

Als je een goed blikvoer bij de DSZ haalt dan hoeft hij er niet zoveel van te eten. Mijn voorkeur gaat ook uit naar blikvoer, zeker ivm blaasgruis, zeker bij een kater.
Door Ollie
sylvia schreef: Als je een goed blikvoer bij de DSZ haalt dan hoeft hij er niet zoveel van te eten. Mijn voorkeur gaat ook uit naar blikvoer, zeker ivm blaasgruis, zeker bij een kater.
Welk merk blikvoer?

En hoe zit het met slachtafval bij blikvoer?

Ik ben wel lastig hé :-[

O en Max is bang als we hem blikvoer geven dat hij dan helemaal geen vers meer wil eten, want dat krijgt hij er toch nog wel bij!
Laatst gewijzigd door Ollie op ma 28 feb 2005, 14:35, 1 keer totaal gewijzigd.
Door sylvia
Ollie schreef: Welk merk blikvoer?

En hoe zit het met slachtafval bij blikvoer?

Ik ben wel lastig hé :-[
waarvoor neem je niet even contact op met renske diervoeding en vraag of dat naturesdiet ook geschikt is voor katten , of dat er een speciale katten variant is. Als er geen speciale kattenvariant is vraag dan wel even hoe het met de taurine zit .
Maar dat is een blikvoer wat uit echt vlees bestaat.
Door Ollie
sylvia schreef: waarvoor neem je niet even contact op met renske diervoeding en vraag of dat naturesdiet ook geschikt is voor katten , of dat er een speciale katten variant is. Als er geen speciale kattenvariant is vraag dan wel even hoe het met de taurine zit .
Maar dat is een blikvoer wat uit echt vlees bestaat.
O, ja dat kan ik ook nog even doen.

Heb jij die link ook nog bekeken die ik je gestuurd heb? Want die heeft ook blikvoer.
Door Ollie
Waar heb jij dat zien staan dan Syl? Dat naturesdiet ???

Kan het niet vinden

Laat maar, heb het al gevonden ;D
Laatst gewijzigd door Ollie op ma 28 feb 2005, 14:42, 1 keer totaal gewijzigd.
 Terug naar “Vragen, problemen en discussie BARF en KVV”

Barfplaats wordt gesponsord door