Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door orinake
en we zijn weer thuis :) binnen 3 weken opnieuw op controle.
Ik was 1kg kwijt dus van uit startgwicht bekeken is er 7kg bij ;)
Ons woelwatertje weegt nu ongeveer 2.6kg :)

Als het zo voort gaat dan zal het wss toch een KS worden om risico's te vermijden.
Verder jah, beetje mer rusten en voeten omhoog leggen, maar ik mag nog steeds rondhobbelen (in tegenstelling tot men vorige zwangerschappen)
Door wenche
Vanochtend tegen beter weten in (goede nachtrust gehad en sinds beebje vast ligt minder last van bekken) een wandeling gemaakt met de honden....
Laten we het er op houden dat ik blijven dat ik vandaag verder niks hoef
Door saiko
Vanmorgen opgenomen in groningen :-[
Vannacht zijn mijn vliezen gebroken, geen weeeen
Wel weeën remmers en longrijpers
Hoop dat de ukjes nog even blijven zitten vandaag precies 31 weken
Door labranwk
saiko schreef: Vanmorgen opgenomen in groningen :-[
oei dat is nog wel flink te vroeg! Hopelijk komt het allemaal goed!
Door Jantina
Jeetje! Wat een schrik! Hopelijk mogen ze nog even in je buik blijven. Sterkte!!!
Door sella
Oeh ik duim dat de ukjes nog even veilig in mamma haar buik kunnen blijven. Nu kunnen ze tegenwoordig heel veel voor die ienie mienie ukjes, maar het is veel fijner om nog even in mamma haar buik te groeien.
Door Riek
Ow, dat is niet fijn.
Ik duim dat ze nog eventjes in je buik blijven.
Door Cupcake
Das wel schrikken, hopelijk mogen ze nog even in je buik verder groeien.
orinake schreef: en we zijn weer thuis :) binnen 3 weken opnieuw op controle.
Ik was 1kg kwijt dus van uit startgwicht bekeken is er 7kg bij ;)
Ons woelwatertje weegt nu ongeveer 2.6kg :)

Als het zo voort gaat dan zal het wss toch een KS worden om risico's te vermijden.
Verder jah, beetje mer rusten en voeten omhoog leggen, maar ik mag nog steeds rondhobbelen (in tegenstelling tot men vorige zwangerschappen)
Pas zeven kilo?? Hoe doe je dat? Hier tot week 20 eigenlijk niks te zien en maar 3 kilo erbij. Nu in 8 weken totaal al op +9, lijkt niet te stoppen maar schijnt normaal te zijn.....
Inmiddels al zeker dat het een keizersnee zal worden of wordt dat op het moment besloten?
Door orinake
Cupcake schreef:

Pas zeven kilo?? Hoe doe je dat? Hier tot week 20 eigenlijk niks te zien en maar 3 kilo erbij. Nu in 8 weken totaal al op +9, lijkt niet te stoppen maar schijnt normaal te zijn.....
Inmiddels al zeker dat het een keizersnee zal worden of wordt dat op het moment besloten?
Op 30.5 weken was er 8kg bij. Ons prutske woog toen 1800gr.
Vandaag 34.5 weken was ik een kilo kwijt dus maar 7kg meer dan men startgewicht en een beebje van 2600gr in de buik :)
De laatste weken kom je het meeste bij in gewicht, dus der zullen nog wel wat kilo's bij komen denk ik hoor ;)
Maar ik beperk het liefst zoveel mogelijk ;) (ik heb van mezelf al overgewicht en met mijn protheses is elke kilo meer een extra struikelblok).

Keizersnede is nog niet beslist.
Binnen 3 weken moet ik opnieuw op controle (37.5 weken zwangerschap), dan gaan we kijken hoe groot ons woelwatertje is. Als we het voorbeeld volgen van Eneas (3.745kg) en Eowynn (4.090kg) dan word ook dit weer geen lichtgewichtje.
Maar gezien ik al een KS gehad heb bij Eowynn wil de gyne geen risico's nemen.
Als alles vlot zou lopen (dus geen inleiding, vlotte bevalling met mooie indaling) dan zou ik natuurlijk mogen bevallen.
Maar als we merken dat dit niet gebeurd word het KS.
(Mogelijk risico bij gewone bevalling die niet vlot verloopt: scheuren van de baarmoeder (op plaats van litteken vorige KS) met risico op verlies van ons kindje.)
Door Kinnie
orinake schreef: Op 30.5 weken was er 8kg bij. Ons prutske woog toen 1800gr.
Vandaag 34.5 weken was ik een kilo kwijt dus maar 7kg meer dan men startgewicht en een beebje van 2600gr in de buik :)
De laatste weken kom je het meeste bij in gewicht, dus der zullen nog wel wat kilo's bij komen denk ik hoor ;)
Maar ik beperk het liefst zoveel mogelijk ;) (ik heb van mezelf al overgewicht en met mijn protheses is elke kilo meer een extra struikelblok).

Keizersnede is nog niet beslist.
Binnen 3 weken moet ik opnieuw op controle (37.5 weken zwangerschap), dan gaan we kijken hoe groot ons woelwatertje is. Als we het voorbeeld volgen van Eneas (3.745kg) en Eowynn (4.090kg) dan word ook dit weer geen lichtgewichtje.
Maar gezien ik al een KS gehad heb bij Eowynn wil de gyne geen risico's nemen.
Als alles vlot zou lopen (dus geen inleiding, vlotte bevalling met mooie indaling) dan zou ik natuurlijk mogen bevallen.
Maar als we merken dat dit niet gebeurd word het KS.
(Mogelijk risico bij gewone bevalling die niet vlot verloopt: scheuren van de baarmoeder (op plaats van litteken vorige KS) met risico op verlies van ons kindje.)
Exact dit is de reden dat er na een eerder sectio bij een volgend kindje 9 van de 10 keer opnieuw een sectio wordt gedaan... Ik zou zelf eerlijk gezegd geen risico nemen en sowieso voor een sectio gaan. Maar ik heb makkelijk praten, heb geen kinderen :)

Sterkte Saiko!!
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door