Cupcake schreef:
Pas zeven kilo?? Hoe doe je dat? Hier tot week 20 eigenlijk niks te zien en maar 3 kilo erbij. Nu in 8 weken totaal al op +9, lijkt niet te stoppen maar schijnt normaal te zijn.....
Inmiddels al zeker dat het een keizersnee zal worden of wordt dat op het moment besloten?
Op 30.5 weken was er 8kg bij. Ons prutske woog toen 1800gr.
Vandaag 34.5 weken was ik een kilo kwijt dus maar 7kg meer dan men startgewicht en een beebje van 2600gr in de buik

De laatste weken kom je het meeste bij in gewicht, dus der zullen nog wel wat kilo's bij komen denk ik hoor

Maar ik beperk het liefst zoveel mogelijk

(ik heb van mezelf al overgewicht en met mijn protheses is elke kilo meer een extra struikelblok).
Keizersnede is nog niet beslist.
Binnen 3 weken moet ik opnieuw op controle (37.5 weken zwangerschap), dan gaan we kijken hoe groot ons woelwatertje is. Als we het voorbeeld volgen van Eneas (3.745kg) en Eowynn (4.090kg) dan word ook dit weer geen lichtgewichtje.
Maar gezien ik al een KS gehad heb bij Eowynn wil de gyne geen risico's nemen.
Als alles vlot zou lopen (dus geen inleiding, vlotte bevalling met mooie indaling) dan zou ik natuurlijk mogen bevallen.
Maar als we merken dat dit niet gebeurd word het KS.
(Mogelijk risico bij gewone bevalling die niet vlot verloopt: scheuren van de baarmoeder (op plaats van litteken vorige KS) met risico op verlies van ons kindje.)