Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Ponneke
Erna schreef: Oww doe maar Luc en de woefies...ik hou niet zo leuk op foto's! (en daarbij vind ik het afschuwelijk om mezelf op foto te zien).  :P :P :P :P :P :P :P
Ik mail jou de foto's.
kan je zelf kiezen welke je laat zien. :biggrin2:
Maarruh...wel ff geduld he?
moet er nog veel "uitzoeken". :biggrin2:
Door Ponneke
Afbeelding

mensen brengen zelfs hun kippies mee naar hondenshow...ennuh..ik zag ook plantjes in potten...zou het een speciaal "handeltje" zijn?
Was best gezellig het kraaien van het haantje :biggrin2:
Erna .leg eens ff uit? :-[
Door Erna
Ponneke schreef: Afbeelding

mensen brengen zelfs hun kippies mee naar hondenshow...ennuh..ik zag ook plantjes in potten...zou het een speciaal "handeltje" zijn?
Was best gezellig het kraaien van het haantje :biggrin2:
Erna .leg eens ff uit? :-[
Hahahahahah van die kippen weet ik niks hoor! Daar was ik geen partij in en zul je toch echt aan onze buren moeten vragen.

De planten was idd een handeltje..haha Ik zou Heidie haar sjaal wassen en meenemen en in ruil kreeg ik 3 courgetteplanten waarvan 1 richting Heijningen is gegaan. De andere 2 staan inmiddels in de tuin hier.

Enne...we hadden vanavond geen fut meer. Kom eind van de week wel ff een bakkie doen.
Door Erna
Ponneke schreef: Ik mail jou de foto's.
kan je zelf kiezen welke je laat zien. :biggrin2:
Maarruh...wel ff geduld he?
moet er nog veel "uitzoeken". :biggrin2:
Had ik al gezegd dat je geweldig bent???
Door Ponneke
Nancy73 schreef: Ponneke, heb je toevallig een foto gemaakt van Devina? Ze werd tweede in de jeugdklasse teven!
Voor zover ik het kan nagaan..zijn er geen foto's in de jeugdklas gemaakt. :-[
Door Ponneke
*Dorothea* schreef: :tease:  ;D
Nah Dorothea...wacht maar even af..zodra ik alles uitgezocht heb...komt de hele voorstelling van jouw ondeugend spook in beeld. :biggrin2:
Wordt echt lachen :biggrin2:
Door *Dorothea*
Ponneke schreef: Nah Dorothea...wacht maar even af..zodra ik alles uitgezocht heb...komt de hele voorstelling van jouw ondeugend spook in beeld. :biggrin2:
Wordt echt lachen :biggrin2:
Heb je daar gewoon foto's van staan schieten, schandalig!  :biggrin2:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door