Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Erna
Lizzy schreef: Oh, maar ik heb het niet zozeer over Freek :). En Freek is niet de enige er iets over gezegd heeft (en ik ben wel degelijk een paar keer liefdevol dom genoemd hoor).
Ow dan is het goed. En of het dom is of misschien wel verschrikkelijk slim zal de tijd uiteindelijk gaan uitwijzen.:-)
Door *Dorothea*
Misschien heeft Patsy geen goede heupen, of misschien wil ze niet gedekt worden. De tijd zal het leren.
Ik denk dat het wel slim is, nu Lizzy niet meer met Biscuit kan fokken, om aan risicospreiding te doen. Stel je houdt één teef en die is niet geschikt om mee te fokken, dan heb je niks meer.
Maar goed, eerst maar eens 2 keer een ZG halen  ::)
Door Kaio
ja hoor ik vind het ook slim, ze heeft 3 teven uit een nest waar ze evt iets mee kan, en ze hebben allemaal prima huisjes en zijn in eerste plaats gelukkige honden, nou als je dat dom wilt noemen?
Door **Jillaroo**
*Dorothea* schreef: Misschien heeft Patsy geen goede heupen, of misschien wil ze niet gedekt worden. De tijd zal het leren.
Ik denk dat het wel slim is, nu Lizzy niet meer met Biscuit kan fokken, om aan risicospreiding te doen. Stel je houdt één teef en die is niet geschikt om mee te fokken, dan heb je niks meer.
Inderdaad, naar welke shows wil je gaan? ga anders met haar naar een paar clubmatches om wat vrijer/ervaring op te doen met haar.
Door Ike
Gefeliciteerd allemaal de de mooie resultaten :D
Lekker dom zijn en je eigen plan trekken zoals je gedaan hebt Lizzy
is het verstandigste wat je kunt doen hoor!  :-*
En de meiden zijn stuk voor stuk plaatjes  :smitten:
Door Erna
*Dorothea* schreef: Misschien heeft Patsy geen goede heupen, of misschien wil ze niet gedekt worden. De tijd zal het leren.
Ik ben sowieso al maanden uitgegaan van de slimme versie.
Door Danny
Van harte met jullie mooie resultaten! Super hoor.
Jammer dat de keurmeester niet wat meer geduld had met het gebit kijken...zeker bij zo'n jong hondje!

Succes met de verdere showcarrieres!
Door Lizzy
Oh wow Hetty, wat een geniale foto's  :-* :-* :-* :-* :-* !!!!!!!!!!! Oh, dank je wel, ik ben hier heel blij mee :-* :-* :-* :-* :-*

Die foto van Patsy is trouwens echt om te gillen ;D ;D ;D ;D
Door Lizzy
*Dorothea* schreef: Ze hoort gewoon zo ontzettend bij mij. De tranen sprongen vanmorgen in mijn ogen toen ik naar haar keek, ik houd gewoon zoveel van haar.
En ik heb net weer zo ontzettend gelachen. Ze rent gewoon in volop galop op de sloot af en springt dan met een plons zo in het diepe. En een lol dat ze dan heeft.  :biggrin2:
:-* :-* :-* :-* :-* :-*

:bigarmhug:

Lieverd :-*
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door