Babyspulletjes worden van de week allemaal gezet.
maar verder moet hier thuis weinig veranderen

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
wenche schreef: Mijn kraampakket kreeg ik bezorgd op mijn verjaardag.....Tegen die tijd zorg ik ook wel dat ik alles klaar heb staan, hoor. Maar zover ben ik nog niet, dus eerst maar eens alles bespreken met de dame van de kraamzorg die langs gaat komen voor een intakegesprek.
En zit nu op 37+3, dus voor de zekerheid maar alles bij de hand
Sonja, ik ga ook voor een zh-bevalling, maar ze raadde me wel aan klossen in huis te halen voor als je het zh om wat voor reden ook niet haalt...
wenche schreef: Hebben jullie allemaal trouwens de klossen al in huis/onder het bed en de waterdichte molton op het matras?Als je vliezen snachts breken heb je er weinig aan dat die molton binnen handbereik ligt
Ik moet de klossen nog halen... Heb opgemeten hoe hoog het bed dan wordt en daardoor besloten dat ik ze wel haal, maar nog niet onder et bed doe... (Ik ben maar een klein hupsje en kom dan het bed niet mee in/uit)
De molton ligt er ook nog niet onder, maar wel binnen bereik, evenals een onderlegger beneden bij de bank en 1 in de auto :p
Sonja schreef: Vanmiddag op schoenenjacht geweest en deze gekocht. Is echt lekker soepel leer en er zit een voetbed in. Heb ze aan en ze zitten prima. Ik word er toch net even iets blijer van dan van birkenstocks of crocs.Wat een heerlijke stappers Sonja!
![]()
Nadia schreef: Voor schoenen zweer ik tegenwoordig bij riekers!En jij bent niet eens zwanger!