*Dorothea* schreef:
Erna van harte gefeliciteerd met de mooie resultaten van vandaag!
Thanks! We lopen hier nog een beetje naast de schoenen vanwege het winnen van de nakomelingenklasse met onze kleine smurfen en hun moeder. Ik wilde die zo klasse zo ontzettend graag winnen en dat lukte ook nog. Mega trots en blij. Zomaar gewonnen van de andere 2 groepen met volwassen honden. Gaaf!
Verder waren onze individuele resultaten wisselend maar al met al zijn we heeeeel tevreden.
Babyklas reuen:
Namara's Mr. Freeze: disq (mist 1 testikel en we zijn nog aan het hopen en bidden dat ie er toch nog invalt)Prachtig keurrapport
Namara's Magnum Excel: 1 veelbelovend en Beste Baby van de dag!!
Babyklas teven:
Namara's Speed of Sound: Veelbelovend
Namara's Oki Doki: 2 Veelbelovend
Namara's Formulia Rossa: Belovend. Ze mankte helaas wegens wild spelen een paar dagen geleden.
Jeugdklas reuen:
Namara's Happy Hippy: G (kilootje of 4 te zwaar, baasje heeft beloofd hem op dieet te zetten)
Jeugdklas teven:
Namara's Send in the Clowns: Zeer goed
Namara's Give me Five: Zeer goed
Openklas teven:
Namara's Anuf is Anuf: Zeer goed. Dit was tevens een hele grote overwinning want ze draafde eindelijk na al die jaren goed en niet meer in telgang!! De kwalificatie maakte niet meer uit. Ze liep goed en dat was geweldig.
Kampioensklas teven:
Namara's Colorado Blue Columbine: Uitmuntend (ga ik ff vanuit hoor. Heb het niet meer nagekeken)
Nakomelingenklasse: Namara's Colorado Blue Columbine met 5 van haar puppies: 1!!
Edit: Nog ff 2 honden toegevoegd. Was ze in de drukte vergeten.