Een vriendin van mij voert dit merk(zie link) al een hele tijd en is hier erg over te spreken... Kent iemand van jullie dit?
http://www.renske.nl/renske/arden_produkt.htm
Moderators: koekje, pearlsofpassion
Ollie schreef: Oh oke, en heb je ook nog andere suggesties of ervaringen qua betere brok?Nutro hebben ze ook voor katten , dan ga ik ervan uit dat het voor katten net zulke qualiteit is als de hondenbrok.
sylvia schreef: Nutro hebben ze ook voor katten , dan ga ik ervan uit dat het voor katten net zulke qualiteit is als de hondenbrok.Hmm
Maar verder heb ik er ook niet zo´n verstand van, ik voer geen brokken dus ikke nie wetuh
Ollie schreef: HmmIk kan je echt niet helpen, zakken lezen en vergelijken en dan beslissen welke je wilt geven.nou ik zal eens even kijken of ze dat hier verkopen.
Die link die ik er heen gezet heb van dat voer, dat schijnt ook blaasgruisvoorkomend te zijn..
Ollie schreef: Tja...ik heb er ook totaal geen verstand van, wat er wel en niet in hoort te zitten, ja granen hoort er niet in thuis, net als bietenpulp toch ???en dat zit ook bijna overal in.In alle brokken zitten granen, bietenpulp is een goedkope vezel.