Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Pluto
-Annemarie- schreef: Wij kwamen een keer bij dochter in de studentenflat, zat er iemand een band te plakken met een laptop naast zich.  :biggrin2:
Bij ons hebben ze het nog irl geleerd, maar van youtube kan het ook:

Zoals al eerder gezegd: het is geen rocket science. En als je het om wat voor reden dan ook niet zelf kan, is het genoemde bedrag niet heel raar. Ja, het is veel geld, maar je kunt wel weer fietsen! En dat is toch ook wat waard?  :)
Overigens wel cool om op de ene tube leren hoe je een andere tube kunt repareren!
:biggrin2:
Door *Dorothea*
hannabelgje schreef: Heb het aan broerlief gevraagd en bij hun kost het ook 20 euro. Wordt inderdaad nooit meer geplakt omdat plakkertjes los kunnen laten en dat niet zo handig is. In feite zijn ze qua tijd in totaal minstens een half uur kwijt met het aannemen en teruggeven van de fiets erbij geteld.
en 20 euro voor een half uur werk, is nou echt niet riant betaald. Na alle aftrekposten blijft daar niet veel van over.
Weet je wat het altijd is met mensen die zo klagen over tarieven, die denken dat je dat zo handje contantje in je zak kan stoppen.
Door Lil
Ik ben met mijn huidige fiets eens benieuwd. Mijn vorige fiets had speciale banden, die kon ik er zelf niet opzetten. De fietsenmaker had daar speciaal gereedschap voor. Zou je zeggen koop je dat gereedschap, maar voor 80 euro kan ik 4 keer de band laten vervangen en veel vaker zal niet nodig zijn met die anti lekkage sportbanden.

Nu een gewone fiets, eens kijken of ik het nog kan met het teiltje water, stift, schuurpapier, lijm en stukje rubber.
Door Fido
Lil schreef: Ik ben met mijn huidige fiets eens benieuwd. Mijn vorige fiets had speciale banden, die kon ik er zelf niet opzetten. De fietsenmaker had daar speciaal gereedschap voor. Zou je zeggen koop je dat gereedschap, maar voor 80 euro kan ik 4 keer de band laten vervangen en veel vaker zal niet nodig zijn met die anti lekkage sportbanden.

Nu een gewone fiets, eens kijken of ik het nog kan met het teiltje water, stift, schuurpapier, lijm en stukje rubber.
Je mist nog afwasmiddel of in nood spuug  :biggrin2:
Door Angelique
Lil schreef: Ik ben met mijn huidige fiets eens benieuwd. Mijn vorige fiets had speciale banden, die kon ik er zelf niet opzetten. De fietsenmaker had daar speciaal gereedschap voor. Zou je zeggen koop je dat gereedschap, maar voor 80 euro kan ik 4 keer de band laten vervangen en veel vaker zal niet nodig zijn met die anti lekkage sportbanden.

Stift stift, wat moet je met een stift  ??? ??? :o :o
Door Lil
Angelique schreef: Stift stift, wat moet je met een stift  ??? ??? :o :o
Blontjes tekenen daarmee aan waar het gat zit, omdat ze anders 3 keer de procedure herhalen moeten.
Door Angelique
Lil schreef: Blontjes tekenen daarmee aan waar het gat zit, omdat ze anders 3 keer de procedure herhalen moeten.
Owwwwww. Ik vraag altijd meneer Lique of die de band even vast kan houden met zijn duim op het gaatje  :biggrin2:
Door Neally
teiltje water, stift, schuurpapier, lijm en stukje rubber
ik mis in dit rijtje de metalen of tegenwoordig kunststoffen bandenlichters, zonder die komt de band dus echt niet nooooooooit meer in
de velg.... (theelepels?)
Door Angelique
Neally schreef: ik mis in dit rijtje de metalen of tegenwoordig kunststoffen bandenlichters, zonder die komt de band dus echt niet nooooooooit meer in
de velg.... (theelepels?)
Nah, het ging alleenom het plakken, anders missen we ook de sleutels om het wiel los te schroeven. ( voor hen die geen hendeltjes hebben  :biggrin2: )
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door