Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Jantina
Sonja schreef: In België zijn het inderdaad de doopsuikers en in Nederland beschuit met muisjes. Moet eerlijk zeggen dat ik als Nederlandse toch wel aan doopsuikers zit te denken omdat ik immers ook jarenlang in België heb gewoond en zelf de doopsuikers leuker en lekkerder vind.
Ik vind die amandelbonen ook heerlijk! Ze hebben hier bij de banketbakker ook van die chocoladeflikken met muisjes of korreltjes voor de geboorte, bonbons, vanalles... Maar wel prijzig, pffff. Dus denk dat ik ze hier maar af scheep met een ouderwets beschuitje met muisjes  :P
Door orinake
Jantina schreef: Ik vind die amandelbonen ook heerlijk! Ze hebben hier bij de banketbakker ook van die chocoladeflikken met muisjes of korreltjes voor de geboorte, bonbons, vanalles... Maar wel prijzig, pffff. Dus denk dat ik ze hier maar af scheep met een ouderwets beschuitje met muisjes  :P
mja prijzig is het wel, daarom dat ik zelf alles vul ;) scheelt enorm wat in prijs.
Als ik ze laat maken zit ik me deze hoeveelheden aan een goeie 700€ denk ik.
Als ik ze zelf doe zal het aan 400€ zijn denk ik.
Zou het eens moeten bekijken :)

Kruipt wel wat tijd in, maar ik kan toch niet werken, dus is het een leuke bezigheid :)
Jantina schreef: Ik vind die amandelbonen ook heerlijk! Ze hebben hier bij de banketbakker ook van die chocoladeflikken met muisjes of korreltjes voor de geboorte, bonbons, vanalles... Maar wel prijzig, pffff. Dus denk dat ik ze hier maar af scheep met een ouderwets beschuitje met muisjes  :P

ja zeg.....
Door Jantina
**Marjolijn** schreef:
ja zeg.....
Nou als ik die bedragen van Tamara lees... Weet je hoe veel beschuitjes ik kan smeren voor 400 euro  :o. Maar vooruit Marjolijn, jij mag er 2 als je komt :biggrin2:.
Door orinake
Jantina schreef: Nou als ik die bedragen van Tamara lees... Weet je hoe veel beschuitjes ik kan smeren voor 400 euro  :o. Maar vooruit Marjolijn, jij mag er 2 als je komt :biggrin2:.
hangt af van wat je kiest en de hoeveelheden ook he mie ;)
ik heb +/- 150st voor e volwassenen en +/- 70 voor de kindjes.
+ nog lekkers voor in het ziekenhuis zodat de doopsuiker daar nog niet moet open gemaakt worden ;)
Ik werk met 3 verschillende soorten: glas/karton/stof.
Door *Marga*
Amandel bonen valt mee vind ik , mijn dochter kocht ze voor bij het afscheid van de visite voor iets van 12 per kilo en dan heb je er veel hoor..
Ze deed ze in een netje zie voorbeeld in een klein boxje in een winkel gekocht waar ze alleen houten speelgoed verkochten..

Afbeelding
Afbeelding
Door Dian
Ivonne van harte gefeliciteerd met jullie kleine meid :baby: :baby: :baby: :-* :-* :-*

Sonja, onwijs gaaf zeg. Hoop dat jullie straks in september een hele mooie zoon krijgen.......... zou maar vast opzoek gaan naar een paard, die rijdt zo weg met mams met dikke buik op knollie :biggrin2: :-* :-*

Alle andere a.s. moeders heel veel succes en een goede zwangerschap toegewenst :-* :-* :-*
Door orinake
hmmmmmmmmmmmm doopsuiker is bijna klaar, geboortekaartje is klaar om gedrukt te worden, kaartjes van de geboortelijst zijn ook in ons bezit, enkel nog drank halen tegen augustus. En de verhuis hier thuis :)
Nog 7 weekjes te gaan!
Door Sieglinde
orinake schreef: snel ff uitgerekend een ik zit tussen 2.38 en 2.54/stuk (volledig afgewerkt)
Jeetje das een pak. Ik ga het low budget doen hoor.
Ben er nog niet uit wat maar heb nog heel veel tijd :biggrin2:
Door orinake
Sieglinde schreef: Jeetje das een pak. Ik ga het low budget doen hoor.
Ben er nog niet uit wat maar heb nog heel veel tijd :biggrin2:
Valt nog goed mee ze sieglinde, mijn duurste  (2.54/st) kost in de winkel 3.5€/stuk. (en de andere winkel waar ik ging kijken vroeg 3.95€ voor hetzelfde)
Als je het niet ziet zitten om zelf te vullen: Makro heeft leuke kant en klare spulletjes
Als je wel zelf wil vullen: Makro - Dreambaby - Ava.

Oh BTW moest je je geboortelijst bij Dreambaby willen leggen: ze doen een leuke actie nu met extra kortingsbons. (voor een 120€)
De mijne ligt daar deze keer ook weer en moet zeggen, blijft prima service!
Lijst kan je thuis maken en dan online zetten.
Je krijgt gratis kaartjes met de lijstgegevens voor bij je geboortekaartjes, geen aankoopverplichting enz :)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door