sylvia schreef: Ja dat zou best kunnen , maar het is wel belangrijk dat hij voldoende voeding binnen krijgt zeker daar hij in de groei isOke, dan maar blikvoer erdoor, wat kan mij het ook schelen...

Moderators: koekje, pearlsofpassion
sylvia schreef: Ja dat zou best kunnen , maar het is wel belangrijk dat hij voldoende voeding binnen krijgt zeker daar hij in de groei isOke, dan maar blikvoer erdoor, wat kan mij het ook schelen...
Ollie schreef: Oke, dan maar blikvoer erdoor, wat kan mij het ook schelen...ja je mot wat he8)
![]()
minke schreef: Gistvlokken over het verse voer strooien, dat heeft bij mijn poezen vaak erg geholpen. Heb je dat al geprobeerd?Hij moet van vlees meer hebben als van brok, en dat kan hij niet op, hij heeft maar een klein maagje schijnbaar. Dus ik heb het eerst zo opgelost, ochtend vlees, avond brok.
Ollie schreef: Hij moet van vlees meer hebben als van brok, en dat kan hij niet op, hij heeft maar een klein maagje schijnbaar. Dus ik heb het eerst zo opgelost, ochtend vlees, avond brok.Hij zet dan waarschijnlijk aan van de koolhydraat in de brok.
sylvia schreef: Hij zet dan waarschijnlijk aan van de koolhydraat in de brok.Hij krijgt ook wel stukjes lamsvlees, maar net wat ik zeg, hij eet er niet genoeg van.
Je zou ook wat vetter vlees kunnen gaan geven, en misschien even bij Angelique carnibest gaan halen.
Ollie schreef: Hij krijgt ook wel stukjes lamsvlees, maar net wat ik zeg, hij eet er niet genoeg van.
Carnibest zet hij geen bek in.