Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

robbiekomvoor schreef: De hele avond,bedoel je dan bv van 8 tot 12 uur?
Ik vind het niet zo raar een avondje thuis weg , kunnen doen wat jr zelf wilt en dan nog een zakcentje toe krijgen.
Een vaste prijs is denk ik veel beter, want eten en drinken komt er ook bij, je zet toch gauw een fles/pak drinken klaar en wat lekkers erbij.
Zoals anderen al aangaven voor ander werk moet je hard werken om 5 euro per uur te krijgen. Dus 10 euro voor een avand van meerdere uren is niet gek.
Arkay schreef: Ik vind het niet zo raar een avondje thuis weg , kunnen doen wat jr zelf wilt en dan nog een zakcentje toe krijgen.
Een vaste prijs is denk ik veel beter, want eten en drinken komt er ook bij, je zet toch gauw een fles/pak drinken klaar en wat lekkers erbij.
Zoals anderen al aangaven voor ander werk moet je hard werken om 5 euro per uur te krijgen. Dus 10 euro voor een avand van meerdere uren is niet gek.
Dit is dus precies de reden waarom ze zo dolgraag bij ons oppassen. Lekker geen pap en mam in de buurt, kijken wat je zelf wilt op TV (Eddie heeft Eredivisie Live en neef is dol op voetbal dus kan ons wel wegkijken) enz. enz.
Pauline schreef: Dit is dus precies de reden waarom ze zo dolgraag bij ons oppassen. Lekker geen pap en mam in de buurt, kijken wat je zelf wilt op TV (Eddie heeft Eredivisie Live en neef is dol op voetbal dus kan ons wel wegkijken) enz. enz.
Tja,dat is natuurlijk heel wat waard. :biggrin2:
10 euro per uur vind ik érg veel!
Dit vind ik een normaal tarief voor een huishoudelijke hulp, die je hele huis schoon maakt incl alle rottige klusjes.

Toen ik op de middelbare school zat liet ik 2x per week de hond van vrienden van mijn ouders uit. Ik wandelde dan minstens 1 uur met de hond en was aanwezig zodat de hond niet te lang alleen was etc. Ik kreeg daar toen iets van 15gulden per week voor, soms kreeg ik wat extra's en als ik de hond moest borstelen kreeg ik ook wat extra's (de hond liet het niet goed toe bij de baasjes maar wel bij mij) Voor iemand van 14/15 jaar waren die 15gulden best wel veel geld voor 6uurtjes wandelen en aanwezig zijn.
**Jolanda** schreef: 10 euro per uur vind ik érg veel!
Dit vind ik een normaal tarief voor een huishoudelijke hulp, die je hele huis schoon maakt incl alle rottige klusjes.

Toen ik op de middelbare school zat liet ik 2x per week de hond van vrienden van mijn ouders uit. Ik wandelde dan minstens 1 uur met de hond en was aanwezig zodat de hond niet te lang alleen was etc. Ik kreeg daar toen iets van 15gulden per week voor, soms kreeg ik wat extra's en als ik de hond moest borstelen kreeg ik ook wat extra's (de hond liet het niet goed toe bij de baasjes maar wel bij mij) Voor iemand van 14/15 jaar waren die 15gulden best wel veel geld voor 6uurtjes wandelen en aanwezig zijn.
10 euro per uur om je huis te poetsen is wel erg weinig,tegenwoordig is het zo'n 15 euro.
Huishoudelijk werk is best zwaar en 15 euro vind ik heel netjes betaald. ;)
Door Martine-Tom
Ik heb zo'n baan gehad toen ik 16 was, een ex collie fokker waarvan de vrouw overleed en de honden nooit geleerd hadden alleen te zijn. Het waren 6 collies. Ik zat er op zaterdag van 11 tot 17/18 uur en verdiende daar 50 gulden mee (waarvan 10 gulden reiskosten) en vond het rijkelijk betaald  :)
Door nova
robbiekomvoor schreef: Hm,ik vind 8,25 of 10 euro wel er veel,moet ik zeggen....
Ik ook  :-[ ,  en daarbij kan ze niks doen, TV kijken of studeren.

Als  je via de MIK, kinderen van een ander bij jezelf  thuis oppast, dan heb je een paar euro per uur.

Ik zou eerder dat tarief hanteren.  ;)
Door Lil
robbiekomvoor schreef: 10 euro per uur om je huis te poetsen is wel erg weinig,tegenwoordig is het zo'n 15 euro.
Huishoudelijk werk is best zwaar en 15 euro vind ik heel netjes betaald. ;)
Ik ben met je eens dat het zwaar werk is!
15 euro netto per uur heb ik  met academische opleiding en 5 jaar werkervaring en geen slechte baan.
en daarvan moet ik ook nog een fikse studieschuld betalen.
Door Naturel
Ik betaal 7,50 per dag voor 1 hond. Ze moeten ze daarvoor alleen nog 1 keer even uitlaten en voor de rest zitten ze bij hun in huis. Best veel eigenlijk, ze gaan alleen daarheen als ik echt een hele dag weg ben, volgende week dus. Voor 2 uur vind ik 5 euro oke.
Ik betaal niet in geld voor oppas en/of uitlaten van mijn huisdieren. Bij wijze van vriendendienst zorg ik regelmatig voor de huisdieren van een paar vrienden, als ik hulp nodig heb dan staan zij ook voor mij klaar.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door