Hij wil het wel, maar te graag, hij denkt dat je alles gewoon door kan slikken
Moderator: Lizzy
Thessa schreef: Hij poept alleen ontzettend moeilijkHoeveel procent vleesbot geef je? En hoeveel % vlees en hoeveel % bot bevat je gemiddelde vleesbot?
Als iemand daar nog wat op weet is het perfect?
Lizzy schreef: Hoeveel procent vleesbot geef je? En hoeveel % vlees en hoeveel % bot bevat je gemiddelde vleesbot?Hey Lizzy,
Lizzy schreef: Je voert deze percentages?Het eten zwemt in de olijfolie en zelfs dat werkt maar minimaal.
30% vleesbotten, 20% groentemix (Geen peulvruchten! Wel lekker veel bladgroentes. Ook geen prei en ui), 5% hart, lever, nier, 10% pens, 5% dingen als zuivel en eitjes (geen graan, geen pasta, geen rijst), 30% spiervlees.
Mmm.... Dat mag op zich geen reden zijn voor harde/moeilijke ontlasting. Vleesbot percentage is dus al laag, groenten percentage is dus al hoog.... Veel minder vleesbot en meer groenten dat dit zou ik niet gaan voeren. Je zou Psyllium Husk kunnen proberen. Of een scheutje olijfolie extra vergine door het eten, want op zich krijgt ze met 20% groenten ook voldoende vezel binnen.
Vreemd! Ik ging eerst voor een scheutje extra vergine olijfolie.
Thessa schreef: Het eten zwemt in de olijfolie en zelfs dat werkt maar minimaal.Ja, ik zou dan de Psyllium Husk proberen. En ook 5% minder vleesbot maar....
Psyllium Husk doen dan? Geen idee wat het is, ga eens even googlen.
Bedankt weer voor het mee denken!
Lizzy schreef: Ja, ik zou dan de Psyllium Husk proberen. En ook 5% minder vleesbot maar....Dat is niet goed? En dat vleesbot dan vervangen door spiervlees?