judith vd schreef: Een paar kilo zal wel lukken, maar niet voor lang.
Waar woon je ook weer? En wat is 'kort'? weekje?
Moderator: Charlie Angel
judith vd schreef: Een paar kilo zal wel lukken, maar niet voor lang.
*Monique schreef: Als er heel toevallig iemand binnenkort nog gaat bestellen in de buurt van Beltrum/Groenlo/Winterswijk, zou ik graag wat spiervlees mee willen bestellenKijk volgende week maar in de vriezer, heb vast nog wel wat.
judith vd schreef: In Huissen bij Arnhem. Ik denk dat ik 10 kilo wel een paar weken voor je kan bewaren.Bedankt voor je aanbod Judith.
15 juni krijg ik konijn binnen, maar daarna pas op 6 juli.
Bertine schreef: Jij woont in Dieren, toch?ja makkelijk, pb je wel ff
Het zou geweldig zijn. Kun je 30 kilo kwijt?
signmodel schreef: conny wilde nog vragen hier in t topic of iemand dit wilde organiseren. dus ik zeg; open een topic/peiling.Hmm, ik kan eigenlijk ook wel het een en ander gebruiken van SW en wil wel een topic + de betalingen verzorgen. Ik kan ook wel als afleverlocatie (Arnhem) fungeren, maar ik heb geen overkapping of garage en kan het vlees dus niet op een koele(re) plek bewaren; het ligt dan gewoon open in de tuin en afhankelijk van de levertijd ook in de zon. Het kan dus wel, zeker als er meteen opgehaald wordt, maar als het bij iemand wat koeler / beschutter kan liggen is dat met deze temperaturen wellicht fijner. Ik wil anders morgen wel een interessetopic openen om te zien hoeveel belangstelling er is. En mocht iemand een alternatieve afleverlocatie willen voorstellen dan hoor ik dat wel.
Mien 3-tal schreef: Kijk volgende week maar in de vriezer, heb vast nog wel wat.zit zonder geit, lam en rund (spier) vlees. Dus als je daar wat van hebt liggen?????? Heel erg graag
*Monique schreef: zit zonder geit, lam en rund (spier) vlees. Dus als je daar wat van hebt liggen?????? Heel erg graagUm, nee, dat heb ik niet. Heb kip en paard liggen.![]()
Mien 3-tal schreef: Um, nee, dat heb ik niet. Heb kip en paard liggen.paard is prima, mits betaalbaar
Bertine schreef: Hallo Allemaal,Ik denk dat je deze link bedoelde?
Ik wil dit topic nog even onder de aandacht brengen.
http://www.barfplaats.nl/forum/Themes/bp20/images/bbc/bold.gif
Tot nu toe is er voor het lijntje dat ik wil rijden nog weinig belangstelling. Maar wie weet komt dat nog.
Ik wil ergens in juli naar Lelystad rijden om wat spullen op te halen, maar dan moet het wel een beetje de moeite zijn.
iemand nog belangstelling om mee te bestellen?
Groet Bertine
Boef schreef: Ik denk dat je deze link bedoelde?Ja die bedoelde ik inderdaad. Er ging iets mis met kopieren en plakken, maar ik dacht dat ik dat hersteld had.
http://www.barfplaats.nl/forum/index.ph ... 528.0.html
Bertine schreef: Hallo Allemaal,welke plaatsen doe je aan tijdens je terugreis bertine?
Ik wil dit topic nog even onder de aandacht brengen.
http://www.barfplaats.nl/forum/Themes/bp20/images/bbc/bold.gif
Tot nu toe is er voor het lijntje dat ik wil rijden nog weinig belangstelling. Maar wie weet komt dat nog.
Ik wil ergens in juli naar Lelystad rijden om wat spullen op te halen, maar dan moet het wel een beetje de moeite zijn.
iemand nog belangstelling om mee te bestellen?
Groet Bertine