Dit is een vraag en aanbod rubriek voor BARF ingredienten en de Verzamelplaats

Moderator: Charlie Angel

Door eelke
WillyP schreef: Mijn vriezer ligt nog aardig vol. Bedankt dat je het even meldt Eelke, wanneer zou je de definitieve bestelling moeten weten?

Zo rond 4-5 juni? Ligt er een beetje aan wie, als het een bekende is durf ik het later ook nog wel aan ivm betalen enzo. Ik geef altijd een week van te voren de bestelling door.
Door orinake
ik ga na men verlof kijken Eelke. (3 juni ben ik terug en dan is mario ook terug van verlof)
Mario (vrachtwagen chauffeur) wil graag voetjes en ik ook.
Maar ik zit met de levering van SW natuurlijk ook :s
Misschien dat Mario he ziet zitten om te rijden.
Door WillyP
eelke schreef:
Zo rond 4-5 juni? Ligt er een beetje aan wie, als het een bekende is durf ik het later ook nog wel aan ivm betalen enzo. Ik geef altijd een week van te voren de bestelling door.
Ok, bedankt. Gewoon 4 juni aanhouden.
Door Lucie110
eelke schreef:
Ik zou ook nog wel mee willen doen maar heb het zelfde probleem als Willy, m'n vriezers zitten nog zo vol :'(
Mocht ik toch nog mee kunnen doen dan laat ik het voor 4 juni weten.
Door WillyP
Lucie110 schreef: Ik zou ook nog wel mee willen doen maar heb het zelfde probleem als Willy, m'n vriezers zitten nog zo vol :'(
Mocht ik toch nog mee kunnen doen dan laat ik het voor 4 juni weten.
Ik ben wel blij hoor met een volle vriezer ;D
Door malimaniac
Zou wel graag voetjes willen maar ik moet helaas nog even overslaan. We hebben het veel te druk in juni. Wordt pas september dat ik weer mee kan bestellen.
Door Lucie110
WillyP schreef: Ik ben wel blij hoor met een volle vriezer ;D
Haha ik ook wel hoor ;)
malimaniac schreef: Zou wel graag voetjes willen maar ik moet helaas nog even overslaan. We hebben het veel te druk in juni. Wordt pas september dat ik weer mee kan bestellen.
Mocht ik nou besluiten om toch nog mee te doen dan wil ik de voetjes wel voor je meenemen deze kant op.
Laatst gewijzigd door Lucie110 op vr 31 mei 2013, 02:12, 1 keer totaal gewijzigd.
Door malimaniac
Voor mij wordt het niks dit keer, heb zelfs geen tijd om de voetjes te drogen. Komt allemaal na de zomer wel weer, maar bedankt voor het aanbod.
Door orinake
rond 6 (of 12) september haal ik de eerste keer na men zwangerschap weer vleesjes.
Men vriezers zitten aardig vol nu zodat ik augustus netjes kan overbruggen tot dan.
Nu, zelf een lange rit doen is niet aan de orde.
Maar moest er iemand interesse hebben...
Ik zou die dag het volgende willen bestellen:
Paard: minimumafname 400kg (ik ga proberen dit terug te laten zakken)
Wild: minimumafname 400kg
Konijn: maximum 600kg
eventueel SW: minimaal 750€

Ik meld dit nu al zodat ik tijd genoeg heb om alles te regelen, in overleg te gaan met de leveranciers enz
Door orinake
eelke schreef: Mooi! 8) weer een handige timing, net voor mijn volgende operatie, kan ik de vriezers weer goed vol stoppen!
wanneer is je volgende ingreep juist?
Dan kan ik daar rekening mee houden in men planning.
 Terug naar “Vraag en Aanbod BARF ingredienten en Verzamelplaats”

Barfplaats wordt gesponsord door