Jantina schreef:
Even van mn afschrijven hoor... Mag hier wel toch? Vanmorgen op de snelweg, in de auto, niet lekker geworden. Gelukkig op tijd de vluchtstrook op en flauw gevallen. Zooo eng! 112 gebeld maar ik kon die mevr. Niet verstaan. Was al te ver weg gezakt. Kwam weer bij en zag alleen zwarte vlekken. Iets meer wakker ben ik maar met kunst en vliegwerk naar huis gereden. Verloskundige gebeld en die kwam langs. Zoals ik altijd hoor, het hoort er gewoon bij. Ik heb verdoriegeen leuke zwangerschap zo. En ben nu bang om nog de deur uit te gaan maar ja, mn werk dan? Mijn dagelijkse dingen dan? It kan toch niet normaal zijn? Zo mezelf maar uit bed hijsen en zien wat ik er nog van kan maken vandaag. Ben r echt verdrietig van.
Kan me voorstellen dat je dat van je af moet schrijven
Dochterlief heeft last van zeer lage bloeddruk en dus regelmatig een blackouts, die vindt het ook doodeng.

Ik hoop dat het van voorbijgaande aard is en dat je toch van je zwangerschap kunt genieten, ook al betekend het misschien dat je wat voorzichtiger zal zijn de komende tijd. Heb je al cantact gehad met je verloskundige? Misschien is er wel een oorzaak voor (hb/bloeddruk?) je lijf wordt nou eenmaal zwaarder belast tijdens je zwangerschap.
OT
Hondjes vanmorgen lekker gewandeld, vriendin gebeld en daarna uren geslapen......Dag alweer bijna voorbij
Zo even aan het schilderen, dan heb ik nog het gevoel dat ik nog iets gedaan heb