Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Riek
Bernie schreef: Ja, het was een erg geslaagd feestje. Dit soort doe feestjes zijn altijd erg leuk, je ziet mensen weer eens van een andere kant.

Super van Charlie he! het valt mij echt alles mee hoe hij het doet sinds hij alleen is, daar ben ik best wel even bang voor geweest. Maar ik ben trots op hem. :-*

Koekje, hier loopt hij regelmatig voorbij hoor. :biggrin2:
Maar mijn camera laad niet meer op, dus foto's maken lukt niet zo. :-\
Dat zijn leuke feesten ja.
Beter dan een avond harde muziek en veel alcohol en collega's dingen zie doen die je liever niet ziet van hen.

Super fijn dat Charlie het zo doet goed. Dat is toch altijd afwachten hoe ze reageren op een veranderde situatie.
Mooi!
Door Kinnie
Els en Max schreef: Ik had wel een camera bij me, maar vond het niet gepast om dit mooie moment te verstoren voor een foto. Ze was zo ontspannen en ja, er is eerst netjes gevraagd door een meneer die erbij was of het hondje geaaid mocht worden. De Prinses is goed opgevoed. :biggrin2:
Super leuk om mee te maken zeg! Geweldig!

Volgens mij mag je ook niet zomaar foto's maken van het koninklijk huis ;) Maar zou zeker leuk geweest zijn!
Door Angelique
*Dorothea* schreef: Zo weten we gelijk weer waarom de action zo goedkoop is.....
Had 2 lijsten gekocht waar 12 foto's van 10 bij 15 cm in passen (volgens de verpakking). Heb ik nu 24 foto's bewerkt en af laten drukken, is het bij benadering eerder 9 bij 14.  >:( Grrrr en ik had de foto's zo bewerkt dat de honden er precies opstaan, nu heb ik dus halve oren.  >:(
Proest, die had ik ook. Netjes alles zitten snijden, paste het voor geen meter  :-X
Door *Dorothea*
Angelique schreef: Proest, die had ik ook. Netjes alles zitten snijden, paste het voor geen meter  :-X
ja eerst meten en dan de foto's af laten drukken, was een betere volgorde geweest. :doh:
Door K&D
Heerlijk uitgeslapen, lekker douchje, ontbijtje en de stroommeter voor het eerste terug zien lopen.  8)
Het is nog iets te fris buiten om er te zitten, maar vanmiddag is het warm genoeg. Nog 2 minuten... :biggrin2:
Door Kaela
Zo, mijn grote klus voor vandaag zit er al op: spullen inpakken voor mijn opdracht morgen en overmorgen. Nu rest mij nog 1 taak en dat is uitrusten, zodat ik morgen fit ben. Ik zal eens kijken of het warm genoeg is buiten om die taak in de zon uit te voeren  :biggrin2:
Door millyckk
Bernie schreef: Ja, het was een erg geslaagd feestje. Dit soort doe feestjes zijn altijd erg leuk, je ziet mensen weer eens van een andere kant.

Super van Charlie he! het valt mij echt alles mee hoe hij het doet sinds hij alleen is, daar ben ik best wel even bang voor geweest. Maar ik ben trots op hem. :-*

Koekje, hier loopt hij regelmatig voorbij hoor. :biggrin2:
Maar mijn camera laad niet meer op, dus foto's maken lukt niet zo. :-\
Klinkt erg gaaf! En Bloksiel... daar hebben we ook heel veel voetstappen en watermijlen liggen... :smitten:
Door Pluto
Ronald schreef: Lees hier net in de krant dat Deurne gewonnen heeft... Het moet toch nie gekker worden nie!  :P
Dat is SV Deurne en gaat om de beker, hetzelfde team worstelt momenteel om in de hoofdklasse te blijven.

Het Vaandelteam van mijn cluppie, SJVV (sjvvdeurne.nl) speelt vanmiddag de beslissingswedstrijd voor promotie naar de 3e klasse, iets wat we sinds 1954 niet meer gehaald hebben en wat een hele prestatie is voor een bescheiden parochie cluppie als het onze. Zou een mooie kers op de taart wezen in ons 65-jarig bestaan!

OT: net een lekker wandeling gemaakt, nu ff vitamine Z innemen op het balkon en dadelijk lekker naar de kermis!

Zin an!
Door calimero_a
Er zit een nest hommels in onze muur. Nu zou ik dat normaliter geen ramp vinden (ik vind hommel leuk), maar het zit precies naast het raam van de babykamer. Heb er al een stuk of wat naar buiten gebonjourd want dochterlief graait er graag naar. Voorlopig raam maar dicht dus en morgen maar eens gaan rondbellen. Arme hommels  :'(
Door pallas
Vanmorgen even de spieren los gemaakt in het extra warme bad. Een aardige meneer was zo vriendelijk om me erheen te brengen en weer op te  halen :)

Daarna even wat eten en op de bank een tukje doen......

oeps..... nu ben ik ruim 4 uur verder :o  Tukje was wel nodig zeker :-X

Verder de dag besteden aan vakantie was wegwerken naast de stapel die er altijd wel ligt :-\
Nog even in de zon tussen het was op hangen door moet kunnen lijkt me :) :) :)
Ro doet de hondjes vandaag...even in de pauze stand voor het lijf.
Riek schreef: Dat zijn leuke feesten ja.
Beter dan een avond harde muziek en veel alcohol en collega's dingen zie doen die je liever niet ziet van hen.

Super fijn dat Charlie het zo doet goed. Dat is toch altijd afwachten hoe ze reageren op een veranderde situatie.
Mooi!
Alcohol kwam vanaf het eten erbij, dat is altijd zo, dus wij zorgen dat we dan op tijd weg gaan.
Inderdaad doet alcohol gekke dingen met mensen. :-X

Straks nog werken en verder bijkomen, jammer dat ik een week moet herstellen van zoiets, maar ik kies er bewust voor dit soort leuke dingen niet te laten lopen. Nu nog even lekker in de tuin in het zonnetje zitten.

Lique, jij bent nogal een vaste slaper dan. :biggrin2:

Milyck; kwam jij daar nu vandaan of jouw man/vriend? Er liggen nu van ons ook veel voetstappen. :biggrin2:
Laatst gewijzigd door Charlie Angel op zo 02 jun 2013, 15:00, 1 keer totaal gewijzigd.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door