Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Angelique
Bernie schreef: Wat gaaf Els! Zelfs de Oranjes wikkelt Flow om haar mooie pootje. :-*

Hier vanmiddag een super middag gehad, dat hadden we echt even nodig.
We hadden bedrijfsfeestje van Ed's werk. We hebben wie is de mol gedaan, zo gaaf! We moesten 2 keer een formulier invullen met vragen over de mol en wie we dachten dat het was en zowaar was mijn tweede gok goed. Ed's baas zat bij mij in de groep en die was er van overtuigd dat ik het was. Niet dus. :biggrin2:
Heerlijk door Blokzijl heen om de opdrachten uit te voeren in meerdere groepen, die tegen elkaar strijden en dan dus per groep een mol. Aansluitend nog een hapje eten en nu weer thuis. Knie omhoog en bijkomen.

Charlie was nu ook voor het eerst langer alleen en hij heeft het ook prima gedaan. En toch geen stress want hij at ook nog eens netjes zijn bak eten leeg.
Klinkt als een geslaagd bedrijfsfeestje! Leuk! En super dat Charlie er ook goed op gereageerd heeft.  :-*
Door koekje
Bernie schreef: Wat gaaf Els! Zelfs de Oranjes wikkelt Flow om haar mooie pootje. :-*

Hier vanmiddag een super middag gehad, dat hadden we echt even nodig.
We hadden bedrijfsfeestje van Ed's werk. We hebben wie is de mol gedaan, zo gaaf! We moesten 2 keer een formulier invullen met vragen over de mol en wie we dachten dat het was en zowaar was mijn tweede gok goed. Ed's baas zat bij mij in de groep en die was er van overtuigd dat ik het was. Niet dus. :biggrin2:
Heerlijk door Blokzijl heen om de opdrachten uit te voeren in meerdere groepen, die tegen elkaar strijden en dan dus per groep een mol. Aansluitend nog een hapje eten en nu weer thuis. Knie omhoog en bijkomen.

Charlie was nu ook voor het eerst langer alleen en hij heeft het ook prima gedaan. En toch geen stress want hij at ook nog eens netjes zijn bak eten leeg.
Klinkt leuk!

Ik heb trouwens best zin in nieuwe foto's van de poedel. Ik zie hem veel te weinig voorbij komen.
Ja, het was een erg geslaagd feestje. Dit soort doe feestjes zijn altijd erg leuk, je ziet mensen weer eens van een andere kant.

Super van Charlie he! het valt mij echt alles mee hoe hij het doet sinds hij alleen is, daar ben ik best wel even bang voor geweest. Maar ik ben trots op hem. :-*

Koekje, hier loopt hij regelmatig voorbij hoor. :biggrin2:
Maar mijn camera laad niet meer op, dus foto's maken lukt niet zo. :-\
Door Dian
Els en Max schreef: Wij zijn net in de duinen prinses Beatrix tegen gekomen met haar gevolg, ze was te paard. Na 1 blik op Flow stapte ze af om haar een knuffel te geven en na een complimentje over de kar en uiteraard over Flow steeg ze op en vertrok weer. Ik vond het super gaaf!!!!
neeeeeeeeee, dat meen je niet :o :o :o :o :o :o Cool zeg, lijkt me echt gaaf om haar op zo'n spontane manier ook te ontmoeten........ jammer dat je geen feauteau's heb, ging nu nooit meer zonder fototoestel de duinen in :D
Door *Natasja*
Els en Max schreef: Wij zijn net in de duinen prinses Beatrix tegen gekomen met haar gevolg, ze was te paard. Na 1 blik op Flow stapte ze af om haar een knuffel te geven en na een complimentje over de kar en uiteraard over Flow steeg ze op en vertrok weer. Ik vond het super gaaf!!!!
Heeft ze het wel eerst netjes gevraagd, of ze Flow mocht aaien?  :biggrin2:
Door eelke
Zo, kraak, piep, steun uit bed gekomen. Keelpijn/algehele misère is nog steeds niet over.
Vandaag ga ik een beren-proof hek in de tuin maken  8) heb er zin an, ik hou van dat soort klussen. Gisteren al lekker naar de bouwmarkt geweest voor het materiaal, heerlijk hout en ijzerwaren kijken :P

Decoupeer ligt klaar, accutol op de oplader, zonnetje check! Nu eerst ff thee met veel honing om op te starten, dan een bakje koffie, en gaan!  :D
Door Els&Flow
Dian schreef: neeeeeeeeee, dat meen je niet :o :o :o :o :o :o Cool zeg, lijkt me echt gaaf om haar op zo'n spontane manier ook te ontmoeten........ jammer dat je geen feauteau's heb, ging nu nooit meer zonder fototoestel de duinen in :D
Ik had wel een camera bij me, maar vond het niet gepast om dit mooie moment te verstoren voor een foto. Ze was zo ontspannen en ja, er is eerst netjes gevraagd door een meneer die erbij was of het hondje geaaid mocht worden. De Prinses is goed opgevoed. :biggrin2:
Door Pluto
Els en Max schreef: Ik had wel een camera bij me, maar vond het niet gepast om dit mooie moment te verstoren voor een foto. Ze was zo ontspannen en ja, er is eerst netjes gevraagd door een meneer die erbij was of het hondje geaaid mocht worden. De Prinses is goed opgevoed. :biggrin2:
Prinsessen onder elkaar gaat meestal wel goed toch?

:biggrin2: :biggrin2:
Door Dian
Els en Max schreef: Ik had wel een camera bij me, maar vond het niet gepast om dit mooie moment te verstoren voor een foto. Ze was zo ontspannen en ja, er is eerst netjes gevraagd door een meneer die erbij was of het hondje geaaid mocht worden. De Prinses is goed opgevoed. :biggrin2:
kan ik me wel voorstellen. Dit zijn van die momenten die je opslaat in je geheugen en daar koestert. Is ook niet vast te leggen op een foto......... :-* :-*
Door *Dorothea*
Zo weten we gelijk weer waarom de action zo goedkoop is.....
Had 2 lijsten gekocht waar 12 foto's van 10 bij 15 cm in passen (volgens de verpakking). Heb ik nu 24 foto's bewerkt en af laten drukken, is het bij benadering eerder 9 bij 14.  >:( Grrrr en ik had de foto's zo bewerkt dat de honden er precies opstaan, nu heb ik dus halve oren.  >:(
*Dorothea* schreef: Zo weten we gelijk weer waarom de action zo goedkoop is.....
Had 2 lijsten gekocht waar 12 foto's van 10 bij 15 cm in passen (volgens de verpakking). Heb ik nu 24 foto's bewerkt en af laten drukken, is het bij benadering eerder 9 bij 14.  >:( Grrrr en ik had de foto's zo bewerkt dat de honden er precies opstaan, nu heb ik dus halve oren.  >:(
Hahaha, sorry voor het lachen, maar veel spul bij de Action is net niet wat je ervan verwacht...
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door