Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Nynke
Wat ontzettend gaaf Els !!!!  Fijn voor Bea dat ze daar inderdaad weer tijd voor heeft  :) :)

OT: In het Bergsebos gewandeld, alwaar Plien afgesproken had met een andere teckeleigenaar. Daar lekker rondje gelopen en daarna de wolfjes thuis gebracht, een paar boodschapjes gedaan en naar Delft gereden alwaar we Rik en Eddie opgewacht hebben.
Thuis aangekomen heeft Eddie me even geholpen met een stukje bestrating in de tuin, wat ontzettend fijn om zo handig te zijn !!!  (:groenvanjaloeziesmiley:)

Daarna Surinaams eten gehaald :)
Wat gaaf Els! Zelfs de Oranjes wikkelt Flow om haar mooie pootje. :-*

Hier vanmiddag een super middag gehad, dat hadden we echt even nodig.
We hadden bedrijfsfeestje van Ed's werk. We hebben wie is de mol gedaan, zo gaaf! We moesten 2 keer een formulier invullen met vragen over de mol en wie we dachten dat het was en zowaar was mijn tweede gok goed. Ed's baas zat bij mij in de groep en die was er van overtuigd dat ik het was. Niet dus. :biggrin2:
Heerlijk door Blokzijl heen om de opdrachten uit te voeren in meerdere groepen, die tegen elkaar strijden en dan dus per groep een mol. Aansluitend nog een hapje eten en nu weer thuis. Knie omhoog en bijkomen.

Charlie was nu ook voor het eerst langer alleen en hij heeft het ook prima gedaan. En toch geen stress want hij at ook nog eens netjes zijn bak eten leeg.
Door -Saskia-
Bernie schreef: Charlie was nu ook voor het eerst langer alleen en hij heeft het ook prima gedaan. En toch geen stress want hij at ook nog eens netjes zijn bak eten leeg.
  :-* Fijn!
Door Riek
Els en Max schreef: Wij zijn net in de duinen prinses Beatrix tegen gekomen met haar gevolg, ze was te paard. Na 1 blik op Flow stapte ze af om haar een knuffel te geven en na een complimentje over de kar en uiteraard over Flow steeg ze op en vertrok weer. Ik vond het super gaaf!!!!
A, dat is keigaaf!!
Door Mieke L.
Els en Max schreef: Wij zijn net in de duinen prinses Beatrix tegen gekomen met haar gevolg, ze was te paard. Na 1 blik op Flow stapte ze af om haar een knuffel te geven en na een complimentje over de kar en uiteraard over Flow steeg ze op en vertrok weer. Ik vond het super gaaf!!!!
Zo leuk!!!!!!!!!!!
Door *Dorothea*
pluto schreef: Zo deze gaan ons buurmeisje en ik morgen uitproberen, de buurvrouw en Joke mogen (hoeft niet) kijken!

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Zin an!
:biggrin2:
De booster is zo gaaf!!!!!
krijg zin om te thrillseaken  ;D
Door koekje
Door en naast elkaar heb ik te weinig rabarber voor; 750 gram stelen vs 2,5 doosje aardbeien. Door elkaar klopt ook qua compositie niet zo.
Mijn idee was om van 1 vd 2 een dikke gelei te maken en die op de taart bodem te leggen en het andere dan in stukjes er boven op en dan morgen vlak voor aansnijden te abrikoteren.
Mn korstdeegje staat te koelen, dat mag zo in de vorm en dan blind- en daarna afbakken.
Door Pluto
*Dorothea* schreef: De booster is zo gaaf!!!!!
krijg zin om te thrillseaken  ;D
Deurne Kermis, is er nog tot en met dinsdag, puppy en puppy-broeren oppas is om de hoek!
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door