Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door pallas
Loop je met je hondjes buiten ...kom je zomaar een Bp'ster tegen :D  Even lekker knuffelen en een klein praatje. Maakt de dag weer helemaal goed :) :) :)

Nu heb ik dus weer knuffels om uit te delen...gooi er hier maar een paar neer en wie ze nodig heeft pakt maar van de stapel :-*

:bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug:
Door ashley
Een drinkfontein gekocht voor de honden en kat.....Het is een groot succes, er wordt als een razende gedronken  ;) Ohoh wie mag er vannacht zijn bed uit om de honden extra te laten plassen.... ;D
Door Pluto
Ronald schreef: Tja... zo'n gemarineerde kipfilet, daar word je dorstig van  ::)
Dat kun je wel stellen.
Gelukkig moet ik er toch al om 4u uit, dus zolang houden ze het maar op, ze krijgen gewoon om ca 23u de laatste ronde en dan 5 uurtjes geen gehoor bij het baasje!
Door eelke
Pauline schreef: Waar is Koekje? ???
Hier :P
koekje schreef: Ik ga zo een curry eten. En als meneer op een schappelijk tijdstip ook thuis is, krijgt hij misschien ook wat. Anders eet ik alles zelf op.
Door Nynke
ik wilde voor morgenavond reserveren in een restaurantje op Katendrecht wat goeie recensies heeft bij Iens, zitten ze vol  :-\ :-\  Morgen komt mijn zus uit Spanje hier lekker eten  :) :)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door